۲۱ آبان ۱۳۹۱

قهرمان ما نیازی به اشک تمساح ریختن ندارد


خودمان میکشیم و خودمان هم عذایت را میگیریم ، این را حتما بازجویان هم 
به ستار گفته اند . گفته اند در آن لحظاتی که او را برای شکنجه آویزان کرده بودند .
آقای آملی لاریجانی عجب ندارد که اینبار مثل همیشه با درجه ای از بی حیایی عمل نکرده اید که همیشه عمل میکردید . هر چه باشد خون ستار دامن گیر است اینبار جوان مردم را از پای وبلاگ انتقادی اش گرفته اید و برده اید و جسدش را تحویل داده اید . این بار نه میشود گفت که بسیجی بوده است نه میشود گفت بیمار بود و نه حتی محارب یا قاچاقچی !
آقای لاریجانی اگر حقیقت دارد که میخواهید قاطع و بی اغماض برخورد کنید ، دست از آزار خواهر و مادر بی پناه ستار بردارید . دست از شکنجه دیگران بردارید و دست از بیچاره کردن هفتاد و پنج میلیون گروگان بکشید .
دوستی سه ساله من با ستار باعث میشود که بی هیــــچ شکی بگویم که ستار هم اگر زنده بود و میتوانست بنویسد هم الان شبیه این جملات را برایتان مینوشت شرم کنید آقای لاریجانی ، شرم کنید .
مگر ستار اولین مقتول شما بود ؟ مگر آخرین مقتول شما خواهد بود ؟ آقای لاریجانی یادتان هست وقتی بر مسند ریاست قوه قضائیه تکیه میزدید ، پدر زنتان نوشت که آخرتت را حفظ کن و این مسئولیت را مپذیر ؟
راست میگفت ، دیگر تمام شد ، دست تان به خون های بسیار آلوده است و با این بیانیه ها پاک نمیشود ، صد البته که از هر رفتار انسانی از جانب شما استقبال میکنیم اما اگر میخواهید به مبانی انسانیت یا حتی همان دین خودتان هم نزدیک شود راهی بسیار طولانی پیش رو دارید .
آقای لاریجانی دل خوش مدار که با این جنایت ستار بهشتی تمام شد ، ستار ها تکثیر شده اند ، ستار ها تکثیر میشوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.