۰۵ دی ۱۳۹۱

کشتار وحشیانه مردم ایران به دست اسلام


گرداندن اسیاب با جوی خونِ مردمِ زرتشتی در گرگان)

یزید ابن مهلب مردی خونریز، متعصب و دشمن ایران و 

ایرانیان و زرتشتیان بود.

به گفته ی بلعمی سلیمان اموی به سال 98 هجری او را 

به تسخیر گرگان و تبرستان فرستاد.یزید پس از تصرف 

گرگان در پیکار با اسپهبد فرخان بزرگ در تنگنایی به گیر 

افتاد، نه را پیشرفت داشت و نه برگشت.مردم گرگان به 

شورش برخواسته چهار هزار مرد او را که در گرگان 

گذاشته بود بکشتند.

یزید با اسپهبد ترخان صلح نمود و به گرگان بازگشت و 

سوگند خورد اگر ظفر یابد شمشیر از ایشان باز ندارد تا به 

خونشان آسیاب بگرداند.آگاهی به مرزبان رسید و بگریخت 

و به آن قلعه شد که به کوه اندر است و آن را حصار گرفت 


و آن قلعه ای بود استوار و یک راه بیش نداشت و یزید او را 

به حصار میداشت و حرب میکرد و منجنیق ها ساخت و 

هیچ نتوانست کردن.متحیر شد.یکی از یارانش راه باریکی 

به قلعه به وسیله ی سگ یافت با اندکی مردان مسلح به 

سوی بارو روان شد و یزید در اطراف قلعه آتش 

افروخت.گرگانیان چون آن بدیدند ترسیدند و بیرون آمدند و 

جنگ در گرفت.

آن مرد که با گروه به جنگ مشغول بود و گرگانیان بی خبر 

از پس ایمن بودند و آگاهی از پیشامد نداشتند تا تکبیر 


مسلمانان را از قلعه شنیدند.وقتی که چنین شد گرگانیان 

صلح خواستند بر آنکه به حکم یزید فرود آیند.

یزید بانگ فرو زد که همه ی اینان را بکشید و آب بر جویی 

انداختند تا با خون کشتگان به یک جای برفت و بر اسیاب و 


گندم ارد کردند و نان پختند و بخوردند تا از سوگند بیرون 

آمدند.

(در این کشتار که یک شیوه از کشتار اعراب در ایران است 

و چندین بار تکرار شده است آن اندازه مردم را میکشتند و 

سر میبریدند که از خون کشتگان جوی خون به وجود میامد 

و این جوی خون را با رودی که در آن نزدیکی ها بود متصل 

میکردند. خون هزاران هزار نفر جوی خونی به بزرگی جوی 

اب به وجود میاورد که گاه به اندازه ای میشد که با آن 

میتوانستند اسیابهای ابی را بگردانند.نمونه ی این جوی 

خون و اسیاب گردانی با آن در گرگان و در کشتار زرتشتیان 

پیش امده است.)

برگرفته از: تاریخ زرتشتیان پس از ساسانیان/رشید 

شهمردان



سخن احمد کسروی در مورد اسلام

امروز چشمه اسلام تیره و گِل آلود است و باورهای اسلامی 

با صدگونه نادانی و گُمراهی درهم آمیخته و مسلمانان، 

گُذشته از سُستیِ باورهاشان از هم پراکنده و پریشان اند،و 

این است با همه بیشیِ شُماره شان به هیچ کاری توانا 

نمی باشند و در زیردستِ دیگران زندگی می کنند.

برگرفته ازکتاب درپیرامون اسلام از زنده یاد احمد کسروی





مطهره بهرامی معروف به زهرا بهرامی

مطهره بهرامی معروف به زهرا بهرامی و در گذرنامهٔ هلندی 

سارا بهرامی (متولد ۱۹۶۵ ایران) شهروند ایرانی-هلندی 

بود، که در جریان تظاهرات روز عاشورا دستگیر و سپس به 

اتهام قاچاق مواد مخدر در دادگاه انقلاب اسلامی به قضاوت 

قاضی صلواتی محکوم و اعدام شد. 

بهرامی سه روز پس از شرکت در تظاهرات روز عاشورا 

بازداشت شد. در پروندهٔ اولیه جرم او عضویت در گروه 

انجمن پادشاهی ایران و در زمان دستگیری از طرف 

دادستانی جرم او ارتکاب جرایم امنیتی یاد شده بود. به 

گفته دختر زهرا بهرامی مادرش را پس دستگیری با فشارها 

و شکنجه‌های گوناگون او را وادار به اعتراف علیه خود مبنی 

بر حمل مواد مخدر کردند.

دادستان تهران نیز دستگیری او در رابطه با تظاهرات روز 

عاشورا را تایید کرد و گفت: اینکه وی در روز عاشورا دستگیر 

شده‌است مغایرتی با داشتن مواد مخدر ندارد و وی اتهام 

دیگری نیز داشت.

این احکام مورد تایید داداستان کل کشور نیز قرار گرفت. 

فرزندش همهٔ این اتهام‌های وارده به او را رد کرد.

او در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۸۹ در حالی که هنوز پروندهٔ او 

ناقص بود به دار آویخته شد.جسد بهرامی در روز ۱۷ بهمن 

بدون اجازهٔ خانوادهٔ وی در گورستانی در شهر سمنان واقع 

در ۴۰۰ کیلومتری تهران دفن شد. بستگان او اجازهٔ حضور در 

این مراسم را نداشتند.

آخرین گفته های شهید راه آزادی زهرا بهرامی با نام مستعار 

( کردیه بانو ) در حال مصاحبه با یکی از رادیوهای 

اپوزیسیون


آخرین گفته های شهید راه آزادی زهرا بهرامی با نام مستعار 

( کردیه بانو ) در حال مصاحبه با یکی از رادیوهای 

اپوزیسیون 

http://www.youtube.com/watch?v=8eBPmUPA6J4


زنان در قرآن

سوره نور 6
و کسانیکه زنان خود را به زنا متهم میکنند، اگر نتوانند 4 شاهد پیدا کنند میتوانند خود چهار بار شهادت بدهند در راه الله که او از راستگویان است.
سوره بقره223
زنان کشتزار شما هستند. هرجا که خواهید به کشتزار خود درآیید. و برای خویش از پیش چیزی فرستید و از الله بترسید و بدانید که به نزد او خواهید شد. و مومنات را بشارت ده.
سوره نساء 15
و از زنان شما آنان که مرتکب فحشا میشوند، از چهار تن از خودتان بر ضد آنها شهادت بخواهید. اگر شهادت دادند آنها را در خانه محبوس کنید تا مرگشان فرا رسد یا الله راهی در پیش پایشان نهد .
سوره نساء34
مردان، از آن جهت که الله بعضی را بر بعضی برتری داده است. و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنان شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان الله را نگاه میدارند. و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و به زدن تنبيه اشان کنيداگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید. و الله بلند پایه و بزرگ است.
سوره نساء3
اگر شمارا بیم آن است که در کار یتیمان عدالت نورزید، از زنان هرچه شما را پسند افتد، دو يا سه يا چهار، به نکاح خود در آورید. و اگر بیم آن دارید که به عدالت رفتار نکنید تنها یک زن بگیرید و یا چنانچه کنيزي داريد به ان اکتفا کنيد. این نزديک تر است  به عدالت تا مرتکب ستم نشوید .
سوره نور 31
و به زنان مومن بگو که چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهای خود را جز آن مقدار که پیداست آشکار نکنند و بايد سينه و دوش خود را به مقنعه بپوشانند و زینت جمال خود را آشکار نکنند، جز برای شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر بردار خود یا پسر خواهر خود یا زنان همکیش خود، یا کنيزان ملکي خود، یا مرد یا کودکانی که از عورت و محارم زنان آگاه نيستند و نیز چنان پای بر زمین نزنند تا آن زینت و خلخال که پنهان کرده اند دانسته شود. ای مومنان همگان به درگاه الله توبه کنید، باشد که رستگار گردید.
سوره بقره 282
ای کسانی که ایمان آورده اید، چون به قرض و نسيه معامله مي کنين تا زماني معين , سند و نوشته در ميان باشد. و باید در بین شما کاتبی باشد که آن را به درستی بنویسید. و کاتب نباید که در نوشتن از آنچه الله به او آموخته است سرپیچی کند. و مدیون امضاء کند و از الله، الله خود بترسد و از آن هیچ نکاهد. اگر مدیون سفیه یا صغیر بود یا خود امضاء کردن نمیتوانست، ولی او از روی عدالت امضاء کند. و دو شاهد مرد به شهادت گیرید. اگر دو مرد نبود، یک مرد و دو زن که به آنها رضایت دهید شهادت بدهند، تا اگر یکی فراموش گردد دیگری به خاطر  بیاورد. و شاهدان چون به شهادت دعوت شوند، نباید از شهادت خود داری کنند. و از نوشتن مدت دین خود، چه کوچک و چه بزرگ، ملول نشویداین روش در نزد الله عادلانه تر است، و شهادت را استوار دارنده تر و شک و تردید را زایل کننده تر. و هرگاه معامله نقدی باشد اگر برای آن سندی ننویسند مرتکب گناهی نشده اید. و چون معامله ای کنید، شاهدی گیرید. و نباید به کاتب و شاهد زیانی برسد، که اگر چنین کنید نافرمانی کرده اید. از الله بترسید. الله شما را تعلیم میدهد و او بر هر چیزی آگاه است(
سوره بقره 230
پس اگر باز زن را طلاق داد دیگر بر او حلال نیست، مگر آنکه به نکاح مردی دیگر در آید، و هرگاه آن مرد زن را طلاق دهد، اگر میدانند که حدود الله را رعایت میکنند رجوعشان را گناهی نیست. اینها حدود الله است که برای مردمی دانا بیان میکند.
سوره نساء 11
الله در مورد فرزندانتان به شما سفارش میکند که سهم پسر برابر سهم دو دختر است. و اگر دختر باشند و بیش از دو تن، دو سوم میراث از آنهاست. و اگر یک دختر بود نصف برد و اگر مرده را فرزندی باشد هر یک از پدر و مادر یک ششم میراث را برد. و اگر فرزندی نداشته باشد و میراث بران تنها پدر و مادر باشند، مادر یک سوم دارایی را برد. اما اگر برادران داشته باشد سهم مادر، پس از انجام وصیتی که کرده و پرداخت وام او یک ششم باشد. و شما نمیدانید که از پدران و پسرانتان کدامیک شما را سودمند تر است. اینها حکم الله است، که الله دانا و حکیم است.
سوره نساء24
و نیز زنان شوهردار بر شما حرام شده اند، مگر آنها که به تصرف شما در آمده باشند ( اسراي جنگي ). از کتاب الله پیروی کنید و جز اینها زنان دیگر هرگاه در طلب آنان از مال خویش مهری بپردازید و آنها را به نکاح درآورید نه به زنا، بر شما حلال شده اند. و زنانی را که از آنها تمتع میگیرید واجب است که مهرشان را بدهید. و پس از مهر معین در قبول هرچه دو بدان رضا بدهید گناهی نیست. هر آینه الله دانا و حکیم است.
سوره بقره221
زنان مشرکه را تا ایمان نیاورده اند به زنی نگیرید و کنیز مومنه بهتر از آزاد زن مشرکه است، هرچند شما را از او خوش آید. و به مردان مشرک تا ایمان نیاورده اند زن مومنه مدهید. و بنده مومن بهتر از مشرک است، هرچند شما را از او خوش آیداینان به سوی آتش دعوت میکنند و الله به جانب بهشت و آمرزش. و آیات خود را آشکار بیان میکند، باشد که پند گیرند.
سوره نساء25
هرکس را که توانگری نباشد تا آزاد زنان مومنه را به نکاح خود در آورد از کنیزان مومنه ای که مالک آنها هستید به زنی گیرد. و الله به ایمان شما آگاه تر است. همه از جنس همدیگرید. پس بندگان را به اذن صاحبانشان نکاح  کنید و مهرشان را به نحو شایسته ای بدهید. و باید که پاکدامن باشند نه زناکار و نه از آنها که به پنهان دوست میگیرند. و چون شوهر کردند، هرگاه مرتکب فحشا شوند شکنجه آنان نصف شکنجه زنان آزاد  است. و این برای کسانی است. از شما که بیم دارند که به رنج افتند. با این همه، اگر صبر کنید برایتان بهتر است و الله آمرزنده و مهربان است.
سوره نساء176
از تو فتوی می خواهند ، بگوی که الله در باره کلاله برايتان فتوی می دهد، : هر گاه مردی که فرزندی نداشته باشد بميرد و او را خواهری باشد ، به آن خواهر نصف ميراث او می رسد اگر خواهر را نيز فرزندی نباشد ، برادر از او ارث می برد اگر آن خواهران دو تن بودند ، دو ثلث دارايی را به ارث می برند و اگر چند برادر و خواهر بودند ، هر مرد برابر دو زن می برد الله برای شما بيان می کند تا گمراه نشويد ، و او از هر چيزی آگاه است.
سوره احزاب59
ای پیامبر، به زنان و دختران خود و زنان مومن بگو که چادر خود را برخود فرو پشونند. این مناسب تر است، تا شناخته شوند و مورد آزار واقع نگردند و الله آمرزنده و مهربان است.
سوره التغابن 14
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد در حقيقت برخى از همسران شما و فرزندان شما دشمن شمايند از آنان بر حذر باشيد و اگر ببخشاييد و درگذريد و بيامرزيد به راستى الله آمرزنده مهربان است.
سوره المعارج29و30
و کسانی که اندام  خويش نگه می دارند؛ از شهوتراني مگر برای زنان حلال يا کنيزان ملکي خويش ، که در اين حال ملامتی بر آنها نيست.
سوره بقره228
بايد که زنان مطلقه تا سه بار پاک شدن از شوهر کردن باز ايستند و، اگربه الله و روز قيامت ايمان دارند ، روا نيست که آنچه را که الله در رحم آنان آفريده است پنهان دارند و شوهران زنان در زمان عده حق دارند که انها را بزني خود باز رجوع دهند اگر که نيت سازش دارند و برای زنان حقوقی است بر شوهران چنانچه شوهران  را بر زنان حقوقي مشروع است ليکن مردان را بر زنان افزوني و برتري خواهد بود و الله پيروزمند و حکيم است .