۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

سندی بر آمیزش از پشت در اسلام ناب محمدی و به عنوان یک فریضه ی الهی و پر شکوه به آیین حج اضافه شده است.

چگونگی پیدایش آیه 223 سوره ی بقره-ماده ی گاو
سوره گاو آیه 223
نِسَاؤُكُمْ حَرْثٌ لَّكُمْ فَأْتُوا حَرْثَكُمْ أَنَّىٰ شِئْتُمْ ۖ وَقَدِّمُوا لِأَنفُسِكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ وَاعْلَمُوا أَنَّكُم مُّلَاقُوهُ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ
برگردان الهی قمشه ای
زنان شما کشتزار شمایند، پس (برای کشت فرزند صالح) بدانها نزدیک شوید هرگاه (مباشرت آنان) خواهید، و چیزی برای خود پیش فرستید و خدا ترس باشید و بدانید که محققا نزد خدا خواهید رفت. و (ای رسول) اهل ایمان را بشارت ده.

تفسیر جلالین تاریخ چاپ 1276
به چم اینکه به هر صورتی که خواستید در آنها اعمال شهوانی یا وارد کردن آلت تناسی خود در زنان ،ایستاده یا نشسته یا خوابیده ،یا از پیش یا از پس انجام دهید.
علت پیدایی این آیه به یکی از رویدادهای سکسی عمر ،بر می گردد که در آن به شیوه ای از پشت با همسرش همخوابگی کرده است.

از ابن عباس نقل شده که عمر ابن خطاب نزد پیامبر آمد و گفت :ای رسول خدا،بدبخت شدم.محمد گفت:"علت نگون بختی تو در چیست؟
عمر گفت:دیشب در مکانی دیگر اتراق کردم.(یعنی از راهی دیگر هم بستری کرده ام).محمد سکوت می کند.تا این که خداوند با وحی،این آیه را بر محمد نازل می کند:زنان شما کشتزار شما هستند پس از هر جا ]و هر گونه [که خواهید به کشتزار خود]در[ آیید...

من الیبوت.حدیث 5547 ابن ماجه.کتاب النکاح ،باب ،فی المخنثین.حدیث 1904 سنن الترمذی،ابواب الاستذان و الاداب،باب ما جاء فی المتشبهات بالرجال من النساء.حدیث 2935 تفسیر ابن کثیر النور 31

راستی این است که اگر کسی در این باره به تفاسیر این کثیر و قرطبی و طبری و نظری بیفکند ،روایات و داستان های را در این باره می یابد.هر چند که از آمیزش پشت اظهار تنفر داشته اند.ولی راستی این است که عمر بن خطاب و عده ای از قریشیان سکس مقعدی انجام دادند:

عده ای از قریشیان به شیوه ای بی رحمانه زنانشان را چاک چاک می کردند،از پشت و از جلو از آن ها کام می گرفتند.زمانی که مکیان به مدینه مهاجرت کردند،مردی از میان مهاجران با یکی از زنان انصار ،ازدواج کرد.مانند گذشته می خواست که از پشت با وی آمیزش کند.اما ان زن به وی اجازه ی چنین کاری نداده بود.

قرآن یکی از نعتمهای بهشتی را علاوه بر حوری، پسرانی نوجوان به نام غلمان می‌نامد غلمان کسانی هستند که از بچگی انها را اخته کرده و سپس برای بهره جسنی به رختخواب می برند.

آیه های پیوندی با این داستان در تازی نامه

سوره طور آیه 24
و پسرانی مانند لؤلؤ مکنون گردشان (بر انجام خدمت) می‌گردند.
سوره 19 انسان
و دور آن بهشتیان پسرانی زیبا که تا ابد نوجوانند و خوش سیما به خدمت می‌گردند که در آنها چو بنگری (از فرط صفا) گمان بری که لؤلؤ منثورند.
سوره واقعه -رستاخیز17
و پسرانی زیبا که حسن و جوانیشان همیشگی و ابدی است گرد آنها به خدمت می‌گردند.
سوره ی واقعه 18
با کوزه‌ها (ی بلورین) و مشربه‌ها (ی زرّین) و جامهای پر از شراب ناب.

و این داستان تا به امروز در مکه برای حاجیان به عنوان فرضیه الهی شناخته شده است.

لبیک لبیک الله