۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

عمر ابن خطاب گی بازی بسیار دوست می داشته است و این داستان گی بازی مقدس در نزد حاجیان در مکه هنوز ادامه دارد!

چگونگی پیدایش آیه 223 سوره ی بقره-ماده ی گاو
سوره گاو آیه 223
نِسَاؤُكُمْ حَرْثٌ لَّكُمْ فَأْتُوا حَرْثَكُمْ أَنَّىٰ شِئْتُمْ ۖ وَقَدِّمُوا لِأَنفُسِكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ وَاعْلَمُوا أَنَّكُم مُّلَاقُوهُ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ 
برگردان الهی قمشه ای
زنان شما کشتزار شمایند، پس (برای کشت فرزند صالح) بدانها نزدیک شوید هرگاه (مباشرت آنان) خواهید، و چیزی برای خود پیش فرستید و خدا ترس باشید و بدانید که محققا نزد خدا خواهید رفت. و (ای رسول) اهل ایمان را بشارت ده.
تفسیر جلالین تاریخ چاپ 1276
به چم اینکه به هر صورتی که خواستید در آنها اعمال شهوانی یا وارد کردن آلت تناسی خود در زنان ،ایستاده یا نشسته یا خوابیده ،یا از پیش یا از پس انجام دهید.
علت پیدایی این آیه به یکی از رویدادهای سکسی عمر ،بر می گردد که در آن به شیوه ای از پشت با همسرش همخوابگی کرده است.
از ابن عباس نقل شده که عمر ابن خطاب نزد پیامبر آمد و گفت :ای رسول خدا،بدبخت شدم.محمد گفت:"علت نگون بختی تو در چیست؟
عمر گفت:دیشب در مکانی دیگر اتراق کردم.(یعنی از راهی دیگر هم بستری کرده ام).محمد سکوت می کند.تا این که خداوند با وحی،این آیه را بر محمد نازل می کند:زنان شما کشتزار شما هستند پس از هر جا ]و هر گونه [که خواهید به کشتزار خود]در[ آیید...

راستی این است که اگر کسی در این باره به تفاسیر این کثیر و قرطبی و طبری و نظری بیفکند ،روایات و داستان های را در این باره می یابد.هر چند که از آمیزش پشت اظهار تنفر داشته اند.ولی راستی این است که عمر بن خطاب و عده ای از قریشیان سکس مقعدی انجام دادند:

عده ای از قریشیان به شیوه ای بی رحمانه زنانشان را چاک چاک می کردند،از پشت و از جلو از آن ها کام می گرفتند.زمانی که مکیان به مدینه مهاجرت کردند،مردی از میان مهاجران با یکی از زنان انصار ،ازدواج کرد.مانند گذشته می خواست که از پشت با وی آمیزش کند.اما ان زن به وی اجازه ی چنین کاری نداده بود.
و این داستان تا به امروز برای سرگرمی حاجیان ادامه دارد و از فرایض دینی پرارزش نزد مسلمانان به حساب می آید.