۲۸ آذر ۱۳۹۱

سعید مرتضوی:آدمی که در وبلاگش به نظام توهین کرده باید همین بلاها سرش می آمد

سعید مرتضوی درجلسه ای در باره شهید ستار بهشتی گفته است این آدمی که در وبلاگش به نظام توهین کرده باید همین بلاها سرش می آمده است.

طبق همین شنیده وی این جمله را در جلسه سازمان تامین اجتماعی در اعتراض به مصاحبه محمدرضا تقوی فرد مدیر مسئول روزنامه خورشید مطرح کرده است که اخیرا در مصاحبه با سایت شبکه ایران گفته بود حکمت بازدید احمدی نژاد از اوین جلوگیری از روی دادن همین نوع اتفاقات بوده است!

شایان ذکر است این مصاحبه هر چند موجب خوشحالی احمدی نژاد و تیم نزدیک به او گردید ولی از طرفی با برخورد تند رییس قوه قضائیه مواجه شد که این بیان را وقیحانه خواند. ضمن آن که تقوی فرد بلافاصله به دادسرای رسانه احضار و توسط بازپرس پرونده ستار بهشتی علیه او اعلام جرم شد. اما تقوی فرد چند روز خانه نشینی اختیار کرد تا لابی هایی برای حل این مشکل پیدا کند. بدین ترتیب در نهایت پس از مرحله بازپرسی، زمان دادگاه او به دو ماه بعد موکول شد.

اما نکته تامل برانگیز و تراژیک ماجرا این بود که قاضی مرتضوی به شدت نسبت به مصاحبه تقوی فرد واکنش نشان داد و در جلسه داخلی سازمان تامین اجتماعی به تندی به تقوی فرد تاخت و گفت این آدمی که در وبلاگش به نظام توهین کرده باید همین بلاها سرش می آمده و حمایت شما از او حرکتی ضد نظام است و شما با این مصاحبه نظام را زیر سوال برده اید. شما حق نداشتید این کار را بکنید.

 

فردین مرادپور

فردین مرادپور دست به اعتصاب غذای  زد

صبح امروز 13 مهر 1391 مسئولین بند ۸ متادون، فردین مراد‌پور را به اتاق ۳۲ زندان مرکزی تبریز برده و وی را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده و از بند ۸ متادون به بند ۷ مخدره انتفال داده‌اند.
فردین مراد‌پور نیز در واکنش به این اقدام اظهار داشته تا خواسته‌های قانونی خود مبنی بر انتقال به پزشکی قانونی و محاکمه رضا‌زاده (ضارب اصلی) و نیز انتقال به بند قبلی خود فراهم نشود به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.
لازم به ذکر است روز چهارشنبه، می‌بایستی فردین مراد‌پور بعلت عارضه قلبی به پزشک متخصص در بیمارستان اعزام می‌شد

 

ه یاد الناز بابازاده / دختر جوانی که توسط نیروهای بسیج پس از تجاوز به قتل رسید

به یاد الناز بابازاده / دختر جوانی که توسط نیروهای بسیج پس از تجاوز به قتل رسید.....
الناز تیر ماه ٨٩ پس از اخطار یکی از نیروهای بسیج به بهانه ی بد حجابی، در منطقه ولیعصر تبریز که دستور توقف و به اصطلاح "اصلاح حجاب" وی را می دهد مورد تجاوز جنسی قرار میگیرد، این سه تن پس از ضرب و شتم وحشيانه و تعرض و تجاوز جنسی به اين دختر جوان 26 ساله وی را با شلیک گلوله به قتل می رسانند و جسد را در اطراف گورستان
...
اماميه تبريز رها مي كنند....
پس از تحقیقات محلی که از سوی گزارشگر خبرگزاری هرانا صورت گرفت، نهایتا در ختم الناز مشخص می شود که فرزند يكي از سرداران پاسدار ایشان را به قتل رسانده و انگيزه ی خود از قتل و تجاوز را مبارزه با بد حجابي و انجام فرمان خدا اعلام كرده است!
الناز ساكن كوي وليعصر تبريز بود. خانواده ایشان سال ٨٩ از مسببان حادثه شکایت کردند اما در طول این مدت سپاه تبريز تلاش کرد تا در پرونده ی این جنایت اعمال نفوذ كند....
 

اسلام دین برابری و مساوات !

اسلام دین برابری و مساوات !

قرآن . سوره بقره . آیه 282 :

«... دو شاهد مرد به شهادت گیرید. اگر دو مرد نبود، یک مرد و دو زن که به آنها رضایت دهید شهادت بدهند، تا اگر یکی فراموش گردد دیگری به خاطر بیاورد....»

...

قرآن . سوره نساء . آیه 11 :

« الله در مورد فرزندانتان به شما سفارش میکند که سهم پسر برابر سهم دو دختر است....»

ابتدا به ساکن خود مسلمانان را به دو دسته تقسیم کرده که " زن + زن = مرد "

قرآن . سوره احزاب . آیه 51 :

بر تو (محمد ) رواست که نوبت همبسترى با هر یک از همسرانت را که بخواهى به تأخیر افکنى و هر کدام را که بخواهى به سوى خود فراخوانى، و نیز رواست که از آنان کناره گیرى کنى و نوبت ...همبسترى مقرّر ندارى.
و بر تو گناهى...

نیست که از آنان که کناره گیرى کرده اى هر کدام را خواستى به سوى خود فراخوانى و براى او نوبت همبسترى مقرر دارى. و هیچکدام از... زنانت نباید از خواسته ی تو اندوهگین شوند و همگیشان به آنچه به آنان داده اى خشنود گردند. و خداوند به آنچه در قلب هاى شماست آگاهى دارد، و خداوند مصلحت بندگان را مى داند و در کیفر تبهکاران شتاب نمى کند.

سخن احمد کسروی در مورد آخوند


سخن فرزند حماس در مورد قرآن