۲۸ آذر ۱۳۹۱

سعید مرتضوی:آدمی که در وبلاگش به نظام توهین کرده باید همین بلاها سرش می آمد

سعید مرتضوی درجلسه ای در باره شهید ستار بهشتی گفته است این آدمی که در وبلاگش به نظام توهین کرده باید همین بلاها سرش می آمده است.

طبق همین شنیده وی این جمله را در جلسه سازمان تامین اجتماعی در اعتراض به مصاحبه محمدرضا تقوی فرد مدیر مسئول روزنامه خورشید مطرح کرده است که اخیرا در مصاحبه با سایت شبکه ایران گفته بود حکمت بازدید احمدی نژاد از اوین جلوگیری از روی دادن همین نوع اتفاقات بوده است!

شایان ذکر است این مصاحبه هر چند موجب خوشحالی احمدی نژاد و تیم نزدیک به او گردید ولی از طرفی با برخورد تند رییس قوه قضائیه مواجه شد که این بیان را وقیحانه خواند. ضمن آن که تقوی فرد بلافاصله به دادسرای رسانه احضار و توسط بازپرس پرونده ستار بهشتی علیه او اعلام جرم شد. اما تقوی فرد چند روز خانه نشینی اختیار کرد تا لابی هایی برای حل این مشکل پیدا کند. بدین ترتیب در نهایت پس از مرحله بازپرسی، زمان دادگاه او به دو ماه بعد موکول شد.

اما نکته تامل برانگیز و تراژیک ماجرا این بود که قاضی مرتضوی به شدت نسبت به مصاحبه تقوی فرد واکنش نشان داد و در جلسه داخلی سازمان تامین اجتماعی به تندی به تقوی فرد تاخت و گفت این آدمی که در وبلاگش به نظام توهین کرده باید همین بلاها سرش می آمده و حمایت شما از او حرکتی ضد نظام است و شما با این مصاحبه نظام را زیر سوال برده اید. شما حق نداشتید این کار را بکنید.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.