۱۱ تیر ۱۳۹۳

االله کوری است که عصا کش کوری دیگر همان مسلمانان هست.سوره زن آیه 143

در تازی نامه آمده که الله هم گمراه می شود و جالب اینجا است که الله توسط خود مسلمانان بی فکر و بی خرد گمراه می شود!
پرسش من این است که اگر الله توسط خود مسلمانان بی خرد گمراه می شود پس الله چگونه می تواند مسلمانان را هدایت کند با توجه به اینکه مسلمانان در روز از الله می خواهند که آنها را به راه راست هدایت کند اما می بنیم که الله هم خودش گمراهی بیش نیست!
سوره باز کردن الفاتح آیه 6
اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ
ما را به راه راست هدایت کن.
سوره زن آیه 143
يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْكافِرِينَ أَوْلِياءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَ تُرِيدُونَ أَنْ تَجْعَلُوا لِلَّهِ عَلَيْكُمْ سُلْطاناً مُبِيناً
برگردان الهی قمشه ای

دو دل و مردّد باشند، نه به سوی مؤمنان یکدل می‌روند و نه به جانب کافران. و هر که را الله گمراه کند پس هرگز برای او راه هدایتی نخواهی یافت.


دختری عربی که بوسیله پدر مسلمانش مورد تجاوز قرار می گیرد و این مجوز را اسلام محمد تازی به او داده است.

به نامه الله زن ستیز و شهوت ران
واعظ  مسلمان واقعی که در عربستان سعودی زندگی می کند به دختر خود تجاوز کرد.
با توجه گزارش حادثه لاما دختر تجاوز گر تازی از ناجیه جمجمه بسیار آسیب شدیدی دیده بود است و همچنین دنده هایش شکسته بوده است و بازوی سمت چپ این دختر شکسته و دارای کبودی شدید بوده است و همچنین ایشان توسط پدر تازی خود مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است پس از این حادثه مقتول به بیمارستان برده شد که شوربختانه در همان جا ،جان خود را از دست داد.
واعظ به هشت سال زندان و 800 ضربه شلاق محکوم شد که با دادن 50000 هزار دلار به مادر دخترش به عنوان خون بها از مجازات در رفت.

ایشان فقط آیه های تازی نامه رو انجام داده است و نمی شود به ایشان خرده گرفت چون خود محمد هم با دختری 7 ساله همین کار را انجام داد و در تازی نامه هم به آن اشاره می کند.

در این آیه واعظ مسلمان دقیقا همان چیزی رو که الله گفته انجام داده است که منظور همان عمل تجاوز جنسی است.
سوره گاو 223
برگردان الهی قمشه ای
زنان شما کشتزار شمایند، پس (برای کشت فرزند صالح) بدانها نزدیک شوید هرگاه (مباشرت آنان) خواهید، و چیزی برای خود پیش فرستید و الله ترس باشید و بدانید که محققا نزد خدا خواهید رفت. و (ای رسول) اهل ایمان را بشارت ده.

 تفسیر جلالین تاریخ چاپ 1276
به چم اینکه به هر صورتی که خواستید در آنها اعمال شهوانی یا وارد کردن آلت تناسی خود در زنان ،ایستاده یا نشسته یا خوابیده ،یا از پیش یا از پس انجام دهید.

سوره زن آیه 34
 مردان، از آن جهت که الله بعضی را بر بعضی برتری داده است. و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنان شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان الله را نگاه میدارند. و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و به زدن تنبيه اشان کنيد. اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید. و الله بلند پایه و بزرگ است.

در این آیه هم دوباره واعظ به مانند چیزی که الله گفته عمل کرده است که دخترش را به مانند اموالش جنسی برایش بوده است و در ضمن به زدن تنبیه اش کرده است.


پس در نتیجه ایشان یک مسلمان واقعی است که به مانند پیامبرش محمد تازی دختری 7 سالی را مورد آزار و اذیت قرار داده و همچنین دستورات تازی نامه را مو به مو انجام داده است.