۲۴ خرداد ۱۳۹۲

الرحمن الرحیم. مهربان و بخشاینده الرحمن الرحیم که پیرامونش بحث کردیم.-استاد فرود فولاد وند

الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
الرحمن الرحیم. مهربان و بخشاینده الرحمن الرحیم که پیرامونش بحث کردیم. مهربان و

بخشاینده نیست به هیچ وجه، جهان دارد فریاد میزند، تضادهایی که در جامعه ی بشری 

دیدهمیشود دارد فریاد میزند که به هیچ وجه مهربان نیست و به هیچ وجه هم بخشاینده 

نیست.
لینک ویدئو

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ -سپاس ویژه ی الله رب العالمین-استاد فرود فولاد وند

الحمد لله رب العالمین. سپاس ویژه ی الله رب العالمین

الحمد لله رب العالمین. سپاس ویژه ی الله رب العالمین. یعنی اینجا الله یک موجود خودخواهی است که فقط باید جلویش هی دولا راست شویمهیچ نیازی هم بهش ندارد. هیچ. من نمی فهمم چرا به شیره نمیگه حمد لله کن چرا به پلنگ نمیگه حمد لله کن. چرا به زرافه با آن درازی اش نمیگوید حمد لله کن. فقط این آدم، این مخلوق چهارپایی که از راه بعضی از مدارک مغزی می تواند سر دیگری کلاه بگذارد باید بیاید این را الم کند و بیاید زیر این حمد لله بخواهد این ملت های جهان را به نابودی بکشد مثلا این کسی که کارگردان فلک زده هلندی را کشت.
لینک ویدئو

به نام الله بخشنده و مهربان -استاد فرود فولاد وند

بسم الله الرحمن الرحیم، به نام الله مهربان و بخشاینده

بسم الله الرحمن الرحیم، به نام الله مهربان و بخشاینده.
ما بارها در تمام گویش ها در تمام جاهایی که امکان گفتن بوده گفتیم که الله، عموما، حتی آن خدای راستین، آفریننده‌ی راستین، مهربان و بخشاینده نیست. دلیل اینکه الرحمن یا مهربان نیست و الرحیم یا بخشاینده نیست، خود آن چیزی است که در کره زمین اتفاق میافتد. به دلیل آنکه شما میبینید مثلا در قاره سیاه امروز می گویند نزدیک به ۱۶-۱۷ میلیون انسان در خطر مرگ مطلق در اثر گرسنگی هستند، آنوقت میبینیم مثلا ۸-۹ میلیون انسان سوئدی آنچنان میخورد، کار هم نمیکند و میخورد. بیمار آروق میزند دکتر می آید بالای سرش. سرش درد میکند ۶ تا آمبولانس در خانه اش است. نمیدونم بیمارستان هم میبرنش وسیله هایی را میبیند که آدم در خواب هم نیمبیند. ۸ میلیون، ۹ میلیون، ۱۰ میلیون، نمیدونم هر چند میلیون که سوئدی ها هستند.
آنوقت میبینید در تمام قاره آفریقا یک بی عدالتی وجود دارد و فقری وجود دارد که انسان وقتی نگاه میکند این صفوف فقیر دراز می‌آیند جلوی دوربین، بچه در بغل مادرش این کله گنده، این گونه‌های استخوانی آمده بیرون، این لپ ها فرو رفته، یک تکه استخوان، چشمها بی حالت و بی رمق، درشت اما چهار انگشت رفته توی صورت، این شکم به اندازه دقل، این پا از انگشت کوچک پای من باریک تر که روی پا نمیتواند بایستد، نه یکی، نه دوتا، نه صدها، که باور کنید میلیون ها انسان اینگونه است. پس این خدا مهربان نیست برای اینکه اینها هیچکدام نه درخواست پیش از پیش درخواست کرده اند که آقا ما را بیاور به این دنیا، نه برایش نامه ای نوشته اند. نه هیچی. آورده اینجوری هم درست میکند، اگر بخواهیم از دید خدا بگیریمش. اما زرتشت بزرگوار این آموزگار ایرانی با یک جمله حل کرده قضیه را و می گوید به نام خداوند جان و خرد. خدایی که جان را میدهد، خرد را هم در کنارش می گذارد و انسان با آن خرد میتواند جان را سعادتمند کند. و انسان هایی که از فرهنگ و خرد دور مانده اند همواره این گرفتاری ها را داشته اند. اما مهربان و بخشاینده نیست. مهربان نبودنش یکی دلیلش همین. مهربانی هنگامی است که از سوی کسی که شما به او میگویید خدا و آفریننده که همچنان که به مثلا مردم سوئد، مردم انگلستان کفایندگی هایی داده و بی نیازشان کرده خب این ۱۷-۱۸ میلیون و بیشتر، میلیون ها، حالا من بخش آفریقا را میگویم. شما فکر میکنید در آنجایی که به اینصورت نیستند در این قاره ی سیاه از آنهای دیگر وضعشان بهتر است. و آنهایی که مثلا حتی حکومت دارند مثل سودان وضعش بهتر است. در خود مصر وضعش بهتر نیست، در منطقه ی پشت خان الخلیل مصر، در منطقه ی پشت اظهر، در منطقه ی بطنیه قاهره، این شهر ۱۴-۱۵ میلیونی، میلیون ها آدم رو میبینید وضعش از آن آفریقایی بدتر است. دست دخترش را میگیرد و با ۱۰۰ گینه ی مصری، ۵۰۰ گینه ی مصری می فروشد دخترش را. ۵۰۰ گینه ی مصری ۱۰۰ پوند انگلیسی هم نمیشود. پس بنابراین این که میگویند الرحمن و الرحیم به هیچ وجه این رو ندارد و دلیلی ندارد اگر کسی مهربان باشد و پدر خانواده باشد مهربان باشد بعد یک عده را بی رویه مثل سوئد و فرانسه و انگلستان و فرضا بگوییم بخش اروپایی بکند. یک عده را اسلام برایش بیاورد، بدبختش کند مثل ایران و ملت های جهان اسلام یک عده را همینجوری نه اسلام نه بی اسلام، هم بی اسلام هم با اسلام به مصیبت بزرگ قاره آفریقا مبتلا بکند پس این اصلا مهربان نیست این مخلوق. بخشنده نبودنش هم که خیلی روشن است. اگر بخشنده بود که این همه میلیون ها گرسنه در سطح کره زمین ول نبود. این همه خیابان خواب در کوچه بازار کشور ما مثل ایرانی که پر از سرمایه است آن زیرش که نمی آمد دراکولا های اسلامی را سوار گردن ملت ما بکند که ما بچه هایمان در خیابان، اخیرا هم عکس هایی به دست ما رسید که توی گورستان ها هم میخوابند. زنهای تن فروش. این همه معتاد نیازمند، این همه یتیم، این همه گرفتاری در جامعه بوجود نمی آمد. آن هم تازه جوامعی که پولدار هستند. بنابراین به هیچ وجه مهربان و بخشاینده نیست. بخشاینده نیستش هم به همین دلیل نگاه کنید این همه بدبخت و مصیبت زده. اگر او بخشاینده بود که مصیبت زده ای باقی نمیماند.
این راجع به بسم الله الرحمن الرحیم که از همینجا کتاب می رود زیر سؤال. البته نه زیر سؤال، پوچی. و بطلانش یک ضربدر قرمز رویش میخورد.
لینک ویدئو