۱۶ آبان ۱۳۹۱

جلاد علی خامنه ای


زن ماشین جوجه کشی در دین اسلام


تنها نوشتن نام خدا به صورت عربی معجزه است


ولی وقیح خامنه ای و آرزوی سفر به لاس وگاس


ولی وقیه بامداد، شامگاه، وقت و بی وقت حتی در حین کسیدن بافور، روی پرچم آمریکا به درگاه الله مدینه سجده می گذارد و می خواهد که او هم بتواند گرین کارتی داشته باشد، وسری هم به لاس وگاس بزند.
  

ولی وقیح و هدر دادن پول نفت و ساختن موشک بی فایده


ولی وقیح ۳۲ سال پول منابع نفت که می بایست صرف هزینه و زندگی مردم می شد، و در راههای آبادانی و سازندگی کشور به کار می رفت، به دنبال هوا و هوس و خودکامگی خود برای ساختن موشک هایی شد که هیچکدام عملاً قادر به برد چند کیلومتر نخواهند بود. حالاشیخ کذاب غرب را تحریک به جنگ با ایران می کند.
  


ولی وقیح مانند اختاپوس


ولی وقیح مانند اختاپوسی بر روی کشورمان افتاده ، پرچم نحس خود را که به شکل اختاپوس است بر روی ایران کشیده، کشورمان را مانند ارث پدری اشان میان خود و هم جنایت کارانش بخش و تقسیم نموده است. حالا هم کرکری می خواند که صد سند، نه یکی کم و نه یکی زیاد علیه آمریکا پیدا کرده، گویا امام زمان از ته چاه به او داده.  



آمدن خمینی دیکتاتور از فرانسه به ایران


از روزی که این آخوند روضه خوان هیچی ندار به کمک بنی صدر و بی بی سی قدم نحسش را از فرانسه به ایران گذاشت، خوشی، آسایش، آرامش، آزادی، انسانیت و شرافت از آسمان ایران زمین پر کشیده و ملت به جان یکدیگر افتادند. به راستی که بارگاه وی در جماران باید تبدیل به موزه جنایات تاریخ ایران شود


اسلام ایرانی مسخره


اسلام ایرانی یکی از مسخره ترین و مسلمان ایرانی یکی از گیج ترین نوع دین و دینداری در جهان اسلام میباشد.
اشکالی که مسلمانان ایرانی دارند این است که از آخوندها بخاطر ریش بلند آنها و شکم گنده آنها بدشان میآید، لذا اسلام آنها را دروغین میدانند، در حالیکه این افراد وجود تخیلاتی مثل امام زمان و شیعه دوازده امامی را مدیون همین آخوندها و روضه خوانها هستند و باید بسیار شاکر آقایان علمای حوزه علمیه قم باشند، زیرا اکثر مفاهیمی که از آنها برای دفاع از اسلام سود میبرند ساخته و پرداخته همان آخوندها هستند، و این آخوندها هستند که دین آنها را تئوریزه کرده اند و این لقمه جویده شده را در دهان آنها گذاشته اند.

دریافت دلار توسط چاه جمکران


شیعیان گرامی:
جهت شادی آغا امام زمان لطفن از انداختن هرگونه پول ملی ایران در داخل چاه خودداری فرمایید!
آغا فقط دلار قبول میکنند.

چاپلوسی احمدی نژاد به خامنه ای


احمدی نژاد، بره بودن و نوکری خود را به روضه خوان مشهدی برای چند سال نشان داد، ولی به تازگی در چند ماه گذشته سر به یاغی گری و عربده کشیدن گذاشت که مورد تهاجم سگان ولایت قرار گرفت، و به ناچار در دوهفته گذشته با نوشتن نامه ای به کرنش و چاپلوسی افتاده تا از شر جانوران ولی وقیح در امان بماند.

گنبد طلایی خمینی هندی


اینهم گنبد طلایی و مناره های امام خمینی!!. از پول و روزی پابرهنه های ایران- آیا ما ملت خردباخته و ستم پذیر نیستیم؟. آیا اندکی شعور، اندیشیدن، و تفکر وجود ندارد که ما چه خاکی را بر سر خودمان می کنیم؟!.


حرم مطهر امام خمینی


نماز جماعت در حرم مطهر!!!! امام خمینی- امت گوسفند نشان توجه کنند که چگونه یک آخوند جنایتکار و پیزری را بر سر ما سوار کردند، او را امام نامیدند، و برای گورش حرم مطهر ساختند. همان خیانت بزرگی که در مورد تازیان دشمنان ایران مانند حسین و حسن و دیگر چپاول گران انجام دادند. این در حالی است که برای کوروش، فردوسی، و دیگر فرهیختگان وطنمان یک آرامگاه درست و حسابی وجود ندارد.