۲۳ آبان ۱۳۹۴

تجاوز به زنان بدست داعش برگرفته از سنت رسول الله و تازی نامه است.

ابو سعید الخدری می گوید:یار الله یک ارتش آماده برای جنگ  با حنین فرستاد،آنها دشمنان را دیدار کردند و با آنان به نبرد پرداختند.آنها را شکست دادند و آنان را زندانی خود ساختند.برخی از یاران پیامبر الله خواستار سکس با زنان زندانی در پیش روی شوهرانشان بودند زیرا آنان کافر بودند ،پس الله بزرگترین آیه اش فرو فرستاد :
سوره ی 4 النساء-زن آیه ی 24
و نکاح زنان شوهردار نیز (برای شما حرام شد) مگر آن زنانی که (در جنگهای با کفّار، به حکم الله) متصرّف شده‌اید. این حکم الله بر شماست،
به چم می گوید:الله این کار را برای آنان قانونی می داند .
سنن ابو داوود پوشینه 2 شماره ی 2150
abu dawud 2:2150      
داعش تجاوز جنسی مقدس می شمارد!
هنگامی پیش از این که به دخترک ۱۲ سال تجاوز کند، جنگجوی داعش به وی می فهماند که کاری را که انجام می دهد دهد، گناه نیست. زیرا این دختر خردسال پیرو دین دیگری به‌ جز اسلام بود و این مرد پافشاری می‌کرد که دین اسلام نه‌تنها به او اجازه این تجاوز را می‌دهد، بلکه تشویق به چنین کاری می‌کند و سبب بخشش‌ وی می‌گردد.
این جهادگر راست می گوید و بر پایه ی تازی نامه سراسر تجاوزی که الله و پیامبرش سفارش کرده انجام می دهد.
در آیه ی 23 سوره ی 4 النساء-زن لیست زنانی که نکاح با آنها ناروا دانسته شده است می گوید:
حرام شد بر شما (ازدواج با) مادران و دختران و خواهران و عمّه‌ها و خاله‌ها و دختران برادر و دختران خواهر و مادران رضاعی و خواهران رضاعی و مادران زن و دختران زن که در دامن شما تربیت شده‌اند اگر با آن زن مباشرت کرده باشید، و اگر دخول با آن زن نکرده (طلاق دهید) باکی نیست (که با دختر او ازدواج کنید). و نیز حرام شد زن فرزندان صلبی و نیز حرام شد جمع میان دو خواهر مگر آنچه پیش از نزول این حکم کرده‌اید (که الله از آن درگذشت) که الله (در حق بندگان) بخشنده و مهربان است.
در آیه ی 24 الله می گوید:
وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاءِ إِلَّا مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْكِتَابَ اللَّـهِ عَلَيْكُمْ ۚ
و نکاح زنان شوهردار نیز (برای شما حرام شد) مگر آن زنانی که (در جنگهای با کفّار، به حکم الله) متصرّف شده‌اید. این حکم الله بر شماست، و هر زنی غیر آنچه ذکر شد شما را حلال است که به مال خود به طریق زناشویی بگیرید نه آنکه زنا کنید، پس چنانچه از آنها بهره‌مند شوید آن مهر معیّن که حق آنهاست به آنان بپردازید، و باکی نیست بر شما که بعد از تعیین مهر هم به چیزی با هم تراضی کنید (و بدانید که) البته الله دانا و آگاه است.

به چم نزدیکی با کنیز شوهر دار جایز است .راه اصلی کنیز گرفتن هم در اسلام از روش جنگ با نامسلمانان است بنابراین زنان شوهردار و یا دخترانی که در جنگها بدست مسلمانان ربوده می شوند بر مسلمانان حلال دانسته شده که به آنها تجاوز جنسی کنند.

در مورد شان نزول این آیه در تفسیر تبری پوشینه ی 5 امده است:
-عن ابی سعید الخدری قال اصبنا من سبی اوطاس لهن ازواج فکرهنا ان نقع علیهن و لهن ازواج فسالنا النبی فنزلت و المحصنات من النسا الا ما ملکت ایمانکم فاستحللنا فرو جهن.
برگردان:ابی سعید گفت:)در جنگ با اهل اوطاس(ما زنانی را اسیر گرفتیم که شوهر داشتند.پس ما کراهت داشتیم که بر آنان بیفتیم )با آنان آمیزش جنسی کنیم(در حالیکه شوهر دارند.ما از پیامبر پرسیدیم سپس آیه ی والمحصنات من النساء ...نازل شد و برای ما آلت جنسی آن زنان را حلال کرد.لازم به ذکر است که این حدیث در معتبرترین منابع اسلام دیگر مثل صحیح مسلم ،سنن نسائی ،سنن ابوداوود و غیره نیز آمده است.
با نگاه ژرف چنانچه تازیان بدوی آن زمان نیز از آمیزش جنسی با زنان شوهر دار اسیر کراهت داشتند اما محمد این کراهت انسانی و اخلاقی را نیز نابود کرد و به آنان اجازه ی تجاوز جنسی داد.آری تجاوز،چون در اسلام کنیز و برده کالا هستند نه انسان و حق انتخاب همسر و کار و منزل و مال ...ندارند.این یکی از زشترین چهره های ضد بشری اسلام است،که زنان غیر مسلمان را به بردگی دائمی جنسی مسلمانان تبدیل می کند.

آیه های مربوطه در این مورد
سوره ی 23 المومنون –باورمندان آیه ی 5
وَالَّذِينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ
وکسانی که شرمگاه خویش نگه می دارند.
سوره ی 23 المومنون –باورمندان آیه ی 6
لَّا عَلَىٰ أَزْوَاجِهِمْ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَيْرُ مَلُومِينَ
مگر برای همسرانشان یا کنیزشان ،که در این حال ملامتی بر آنها نیست.الله بر آشکار کردن شرمگاه مردان بر کنیزانشان هیچ گونه دلخور نمی شود و شادمان می شود.
سوره ی 70 المعراج-نردبان آیه ی 29
وَالَّذِينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ
وکسانی که شرمگاه خویش نگه می دارند.
سوره ی 70 المعراج-نردبان آیه ی 30
لَّا عَلَىٰ أَزْوَاجِهِمْ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَيْرُ مَلُومِينَ 
مگر بر زنان حلال و کنیزان ملکی خویش که (از اعمال شهوت با آنها) هیچ ملامت ندارند.
صحیح بخاری پوشینه 4 نسک 52 شماره ی 30
بازگویی از ابوتلحا:هر زمانی که پیامبر بسیاری از مردم را برده می ساخت به مدت سه روز در شهرها می مانند.
صحیح بخاری:پوشینه ی 4،نسک 62،شماره 135
بازگویی شده جبیر:ما عزل )آمیزش جنسی ناپیوسته (را در زمان زندگانی پیامبر الله استفاده می کردیم.

نامه ی صحیح بخاری ،بخش فروش بردگان،برگ 397 شماره ی 2229 ابی سعید الخدری بازگو کرده است:
ما زنی را در بند کردیم،از او در مورد نزدیکی ناپیوسته جنسی العزل پرسیدیم؟
پیامبر الله پاسخ داد:به راستی این کار را انجام داده اید؟
نزدیکی ناپیوسته جنسی )العزل(نیازی نیست که برای جلوگیری از بارداری زن انجام گیرد.
پس او آبستن خواهد شد،مهم نیست اگر شما نزدیکی ناپیوسته جنسی )العزل(انجام دهید یا نه!پس در پیسار نیازی به انجام  دادن کنش نزدیکی ناپیوسته جنسی )العزل(نمی باشد.
سخنان صحیح بخاری بخش جنگ شماره 4138
من در ارتش اسلام بودم و زمانی که به خاندان بنی المصطلق یورش بردیم.ما بسیاری از زنان را در بند کردیم و دوست داشتیم به آنها دست باندازیم.)تجاوز کنیم(
ما اراده کردیم که روش آمیزش ناپیوسته جنسی )العزل(استفاده کنیم ولی بر آن شدیم که از پیامبر الله بپرسیم،او به ما پاسخ داد:نیازی به این کار نیست زیرا را در دیدگاه الله بار دار شدن و باردار نشدن زنان چیزی بسیار مهمی نیست.