۲۹ فروردین ۱۳۹۳

رد ادعای مسخره مسلمانان مبنی بر پیش بینی تازی نامه درباره فرعون رامسس دوم در سوره یونس


مسلمانان بر این باور هستند که نام فرعون رامسس دوم در تازی نامه قرآن ذکر شده است.مسلمانان خواستند ثابت کنند وقتی که در سال 1974 میلادی در بدن یک مومیایی به نام رامسس دوم که به پاریس آورده شده بود.
در بدن این مومیایی مقدار بسیار قارچ وجود داشت .داشنمندان همچنین توانستند در ریه های این مومیایی مقداری نمک پیدا کنند.
پس مسلمانان با توجه به سوره یونس و آیه های 90 و 92 می خواستند نشانه ای دیگر برای اثبات تازی نامه قرآن درست کنند.
 وَجَاوَزْنَا بِبَنِي إِسْرَائِيلَ الْبَحْرَ فَأَتْبَعَهُمْ فِرْعَوْنُ وَجُنُودُهُ بَغْيًا وَعَدْوًا ۖ حَتَّىٰ إِذَا أَدْرَكَهُ الْغَرَقُ قَالَ آمَنتُ أَنَّهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا الَّذِي آمَنَتْ بِهِ بَنُو إِسْرَائِيلَ وَأَنَا مِنَ الْمُسْلِمِينَ ﴿٩٠
و ما بنی اسرائیل را از دریا گذرانیدیم پس آنگه فرعون و سپاهش به ظلم و ستمگری آنها را تعقیب کردند تا چون هنگام غرق فرعون فرا رسید گفت: اینک من ایمان آوردم که حقّا جز آن کسی که بنی اسرائیل به او ایمان دارند الله در عالم نیست و من هم از مسلمانان و اهل تسلیم فرمان او هستم.
فَالْيَوْمَ نُنَجِّيكَ بِبَدَنِكَ لِتَكُونَ لِمَنْ خَلْفَكَ آيَةً ۚ وَإِنَّ كَثِيرًا مِّنَ النَّاسِ عَنْ آيَاتِنَا لَغَافِلُونَ ﴿٩٢
پس ما امروز (تو را غرق دریای هلاک کرده و) بدنت را برای عبرت آیندگان به ساحل نجات می‌رسانیم با آنکه بسیاری از مردم از آیات قدرت ما غافل هستند.
اما عهد عتیق  تورات در مورد فرعون چی می گوید:
 ولی در حقیقت در عهد عتیق،تورات فرعون و لشکرش نابود شدند و نجات پیدا نکردند!
در عهد عتیق،تورات
خروج
فصل 14 آیه 28
پس‌ آب‌ برگشت‌ و تمام‌ عرابه‌ها و سواران‌ را فروگرفت‌، بطوری‌ كه‌ از لشكر فرعون‌ كه‌ به‌ تعقیب‌ بنی‌اسرائیل‌ پرداخته‌ بودند حتی‌ یك‌ نفر هم‌ زنده‌ نماند. 
مزامیر داوود فصل 136 آیه 15
فرعون‌ و لشكر او را در دریای‌ سرخ‌ غرق‌ ساخت‌، زیرا رحمتش‌ ابدیست‌.
سال زندگانی رامسس دوم
رامسس در 1303 تا 1213 پیش از میلاد زندگی میکرده است.اما موسی بر اساس گاهشمار یونانی قرن چهارم 1952 بدنیا آمد.بر اساس گاهشمار اشر قرن 17 در سال 1619 پیش از میلاد به دنیا آمد.در نتیجه رامسس دوم و موسی همزمان با هم  
نمی زیستند.
گذشته از این رامسس دوم در دریا غرق نشده است.او در سن 90 سالگی از بیماری آرتیریت به چم التهاب مفصل در گذشته است.این بیماری به خاطر خوردن بیش از حد گوشت و نخوردن سبزیجات  و میوه جات در سن پیری ایجاد می شود.
خوب بر این اساس ادعا تازی نامه -قرآن رد می شود که می گوید رامسس دوم در دریا غرق شده است.
اما محمد چیزدیگری گفته است؟محمد داستانهای عهد عتیق و عهد جدید را از یهودیان و مسیحیان که شامل داستان فرعون ها  بوده، یاد گرفته بوده است.تورات در مورد فرعون ها گفته که فرعون خودش رو در آب غرق نکرده است.
در زمان محمد  دفتر های دیگری غیر از  دفترهای تورات و انجیل وجود نداشته است.در این صورت محمد از داستان های فرعون ها با خبر بوده است.
در تازی نامه در مورد نام یکی از شاهان فرعون بحث می کنه.در نتیجه  این داستان که بدن فرعون در آب غرق شده و سپس نجات پیدا کرده و سپس مومیایی شده است.این جا یک پرسش مطرح می شود؟
چرا باید بدن فرعون نجات پیدا کند؟
پاسخ:شاید فرعون یک باورمند به خدا بود است.
در تورات هیچ اشاره ای به باور مندی فرعون ها نمی کند، اما محمد این را اشاره می کند.
باید بگوییم که در تازی نامه قرآن نامی از رامسس دوم وجود ندارد و فقط نام فرعون وجود دارد در صورتی که فرعون یک نام مشخص  یک شخص نیست این یک لقب است به مانند رئیس جمهور یا پادشاه.
322 فرعون در مصر وجود داشته اند که متعلق به 30 سلسله بوده اند.
اگر داستانی که در تورات آمده است، حقیقت داشته باشد که دریای سرخ باز شد و فرعون و لشکرش را در خود غرق کرد و سپس بسته شد.پس در نتیجه رامسس دوم نبوده که در دریا غرق شده است.
اگر داستان تورات رو میتو فرض کنیم پس ادعای ساخته شده در تازی نامه قرآن یک داستان دروغین و بی چم است.
همه این اشتباهاتی که در تازی نامه-قرآن وجود دارد نشان دهنده این است که محمد در چم مردی بی سواد که فقط به اندازه کمی خواندن و نوشتن می دانسته است و روشن این است که تا به حال یک دفتر را در زندگی خود نخوانده است و او در مورد محتوای کامل دفتر های عهد عتیقتورات،عهد جدید اطلاعات کاملی نداشته است و فقط از مردمان یهود آنها را شنیده است.