۲۸ آبان ۱۳۹۱

سخن توماس جفرسون در مورد روحانیون

من معتقدم تاریخ، هرگز نمونه ای از مردمی را که تحت تسلط روحانیون هستند نشان نمیدهد که توانسته باشند یک دولت آزاد و متمدن را تشکیل بدهند.


توماس جفرسون.

مافیای قاچاق انسان و فروش اعضای بدن زندانیان توسط رژیم

حراج زنان و دختران برده ایرانی در جشن نوروز و عید فطر و قربان مسلمانان!

حراج نوروزی و سالانه دختران ایرانی در کشورهای عربی!

در تاریخ : ۲۹ اسفند ۱۳۸۵، همزمان با تکرار ادعاهای امارات مبنی بر مالکیت بر جزایر سه گانه ایرانی، تارنمای عصر ایران خبری با عنوان “سایت حراج نوروزی دختران ایرانی در دوبی” منتشر کرد که بر اساس گزارش این خبرگزاری؛ اطلاعات مندرج در یک سایت حاکی است که برخی شیوخ امارات با همراهی تعدادی از عناصر ایرانی در صدد برگزاری “حراج سالانه دختران ایرانی” در دوبی هستند!…در این سایت برای اطمینان بخشی به مشتریان فاسد، در کنار مشخصات هر دختر تاکید شده است که در صورت بیمار بودنش امکان پس دادن آن دختر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار عصرایران، مافیای فساد امارات با راه اندازی این سایت اقدام به تبلیغ برای دختران ایرانی کرده است که سن اکثر آنها بین ۱۵ تا ۱۸ سال بوده و در این سایت علاوه بر نام و سن این دختران عکس رنگی نیز از آنان گنجانده شده است تا مشتریان عرب آنها با دید بهتری به انتخاب بپردازند. این قیمت های اعلام شده برای تصاحب هر کدام از این دختران نیز بنا به سن و زیبایی هر دختر بر مبنای درهم در این سایت اعلام شده بوده!.

دختران معصوم و درمانده ایران را به دبی، عربستان، و دیگر کشورهای عربی برده و به عنوان روسپی و کنیز بدانان می فروشند. از سپاه پاسدار و حکومت آخوندی آی می توان انتظار بهتری داشت؟!.

همچنین در این سایت ادعا شده که ۸ گروه در ایران با شبکه فروش دختران ایرانی در امارات همکاری دارند و از بقیه “گروه های مافیایی” که می توانند در این امر فعالیت داشته باشند، دعوت به همکاری شده است به ادعای سایت مذکور اسپانسر این جریان غیراخلاقی یکی از شیوخ فجیره به نام “ع” می باشد.

همچنین از مشتریانی که در صدد تصاحب این دختران هستند دعوت شده است “همزمان با سال نو ایرانی”!، در هتلی که این حراج برپا خواهد شد، حاضر شوند در این سایت به جزئیات ارتباط حضوری مشتریان اشاره نشده و فقط از آنها خواسته شده است با آدرس ایمیلی که به این منظور معرفی شده است، تماس بگیرند.

به گزارش همین خبرگزاری؛امارات متحده عربی که علیه سه جزیره ایران ادعای ارضی دارد و تعداد زیادی از ثروتمندان آن با بی اخلاقی تمام در صدد تصاحب زنان و دختران ایرانی هستند بیشترین درصد سود تجارتی خود را از تجارت با ایران می برد و یک چهارم از توریست های این کشور به ویژه در ایام نوروز را ایرانیان تشکیل می دهند!.
ادامه روند متداوم فروش زنان و دختران در کشور امارات به صورت هر ساله در ایام نوروزی و با خبر بودن مسئولین و سردمداران ایران بدون هیچ کوشش و تلاشی برای توقف این فاجعه انسانی بازار برده فروشی از زنان ایرانی تنها با همکاری مسئولین حکومت اسلامی در رده های دولتی بسیار قدرتمند قابل اجرا می باشد.


مسئولین بسیار با نفوذی که همزمان در سراسر ایران برای جستجو و خریداری یا ربودن دختران و زنان بی پناه برای بازار برده فروشی هر ساله کشورهای عربی خلیج فارس و دیگر کشورها فعال میباشند و همزمان کنترل فرودگاه ها، مرزها و… را در دست دارند وگرنه چگونه قاچاق انسان در این وسعت در کشوری با چنین دیکتاتوری شدید مذهبی و سیاسی و سختگیری هایی چون حجاب اجباری و حتی تفکیک زنان و مردان از یکدیگر، بدون حضور نیرومند عوامل حکومتی قابل اجرا خواهد بود!.

فروش دختران و زنان ایرانی در مراسم حلفه به مناسبت “عید فطر و قربان
مرجان سخاوتی دبیر گروه کار زنان سازمان دفاع از قربانیان خشونت، روند فعالیت هایی را که در امر مبارزه با قاچاق انسان در کشور صورت می گیرد ناکافی می داند. او دلایلی همچون بیکاری، فقر، عدم برنامه ریزی مناسب برای جوانان، ناآگاهی و کم سوادی را از جمله علت های افزایش قاچاق انسان می داند.در پژوهشی که توسط این انجمن درسال ۱۳۸۲ انجام شده نشان می دهد قاچاق زنان و دختران از استان های مرزی به کشورهای حاشیه خلیج فارس امارات متحده عربی، پاکستان، افغانستان وهمچنین به طور محدود به کشورهای اروپایی و آسیایی رو به افزایش است.

هرچندآمار دقیقی از قاچاق انسان در ایران در دست نیست و تنها گهگاهی ارقام یا اطلاعات پراکنده ای در این خصوص منتشر می شود که می تواند تنها گوشه ای از واقعیت مخوف فجایع بازار بزرگ برده داری در ایران را به تصویر بکشد، مانند آمار مربوط به قاچاق انسان در پاکستان که بنابر این گزارش ماهانه ۴۵ دختر ۱۶ تا ۲۵ ساله ایرانی در کراچی توسط افراد ثروتمند خریداری می شوند. پژوهش های این سازمان نشان می دهد قاچاق انسان در کشور عمدتا از دو مسیر متفاوت انجام می گیرد، قاچاق به پاکستان وقاچاق به کشورهای حاشیه خلیج فارس که در این کشورها معمولا دختران ۱۶ -۱۰ ساله برای دو مناسبت “عید فطر و قربان ” در مراسمی به نام “حلفه” بهفروش می رسند!!!.