۰۳ آبان ۱۳۹۱

اسکناس های دوره پهلوی = ارزش بیشتر


عکسی دیگر از شکنجه شدگان در رژیم کثیف آخوندی


عکس جسد امیرعباس هویدا وزیر خوب زمان شاه


خمینی پیش از انقلاب:

  خمینی پیش از انقلاب:

  بشر در اظهار نظر خودش آزاد است (11 آبان 57 در پاریس)
مطبوعات در نشر همه‌ی حقایق و واقعیات آزادند (صحیفه نور / ج4 ص266)
     در جمهوری اسلامی کمونیست‌ها نیز در بیان عقاید خود آزادند. (صحیفه نور/ ج4ص364)
     دولت اسلامی يک دولت دمکراتيک به معنای واقعی است. و اما من هيچ فعاليت در داخل دولت ندارم و به همين نحو که الآن هستم، وقتی دولت اسلامی تشکيل شود، نقش هدايت را دارم.( مصاحبه با تلويزيون اتريش/ 10 آبان 1357)



عکس از جوان شکنجه شده در رژیم اسلامی آخوندی کثیف


عکس سنگساریک زن توسط رژیم اخوندی


رای دادن موسوی و مسعود رجوی


همگام سازی دین اسلام با علم



برای مسلمانی که شب و روز، هر دمی از زندگی روزمره خود را با ترس و لرز از الله و آتش دوزخ میگزراند، همه باز تاب های زندگی اجتمایی و سیاسی و آموزشی و دانشوری و زیست دارهای جهان هستی و زمین و آسمان ، خوردن و نوشیدن و هم زیستی با دیگر مردمان و مرگ و میر،،،،، را از دیدگاه باور اسلامی خود می بیند. ترس از الله همیشه خشمگین و کینه توز و آفریننده " شیطان و جهنم " است که راه خرد گرایی و روشنگی و پرسشگری را برای مسلمان ترسان و لرزان و پریشان، همیشه بسته نگه میدارد.


عاقبت رفسنجانی


عاقبت احمدی نژاد


عاقبت خامنه ای


عکس خمینی در ماه


عکس دیگر از شیر ایران


مجید کاووسی در کتاب پهلوانان ایران


پیام رضا پهلوی در مورد اعدام ها

اول آبان ماه ۱۳۹۱

«هر فردی حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارد.» ماده سه از اعلامیه جهانی حقوق بشر

«هیچ انسانی نمی بایست مورد شکنجه یا سایر رفتارهای بی رحمانه و غیر انسانی یا مغایربا شان انسان قرار گیرد که منجر به تنزل مقام انسانی وی گردد.» ماده پنج از اعلامیه جهانی حقوق بشر

«کشورها، تمام اقدامات لازم را در جهت منسوخ کردن مجازات مرگ در قلمرو قضایی خود، بعمل آورند.» بند دوم ماده یک از پروتکل اختیاری میثاق بین المللی حقوق سیاسی و مدنی به منظور الغای مجازات مرگ

=========================

خبر غم انگیز اجرای اعدام ده نفر از هم میهنانم چند روزی است که در تارنماها و شبکه های اجتماعی گردش می نماید. کنشگران حقوق بشر و فعالین سیاسی ـ مدنی اقدام به ارسال نامه های سرگشاده به دبیران و مسئولان سازمان های مختلف حقوق بشری نموده، بستگان این ده تن در مقابل مکان اعدام دلبندانشان مظلومانه تجمع نموده و در مقابل زندان اوین مورد حمله گارد ضد شورش قرار می گیرند. در حالیکه کارزار لغو مجازات اعدام جهان شمول شده و هر ساله بسیاری از کشورها به جمعیت جنبش لغو کنندگان اعدام می پیوندند، نتیجه آن است که پس از گذراندن یک شب طولانی در انتظار اعدام سرمایه های کشورمان، صبح را با خبر اسفناک قتل عمد فرزندانمان آغاز می نمائیم.

وظیفه دولت صرف هزینه سرمایه های کشور در کنترل جرم و جنایت در جامعه و بازپروری مجرمین است. همچنین استقرار عدالت کیفری از مجرای قوانین مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر، تامین حق آزادی و حق امنیت هر شهروند بر دوش همه نهادهای حکومتی است. هیچ حکومت و هیچ دولتی حق ندارد زیستن را از انسانی دیگر سلب کند. وظیفه دولت تامین امنیت فرد فرد شهروندان جامعه است و نمی باید اعدام را همچون ابزاری برای بقای خود در مقابل امنیت شهروندی قرار دهد.

در راستای خبر غم انگیزی که باردیگر سحرگــاه امــروز صبح در اخبــار مختلف منتشر شد، ضمن همراهی با خانواده های داغدار، اعتراض خود را علیه مجازات ضد انسانی اعدام توسط رژیم فقاهتی ایران اعلام نموده و هر نوع خشونت پنهان و آشکار علیه هم میهنانم را شدیدا محکوم می نمایم.

بی تفاوت نمانیم و فرصت را از جنایتکاران جمهوری اسلامی سلب نماییم. ایمان دارم که مبارزه ما برای رسیدن به آزادی و امنیت فردی، در آینده ایی نزدیک پیروز خواهد شد.

پاینده ایران

رضا پهلوی