۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲

آیا الله مهربان و بخشند است-قسمت سوم –تازی نامه بی احترامی وناسزا گرفتن


قسمت سوم تازی نامه بی احترامی وناسزا گرفتن
آیا الله مهربان و بخشند است
مسلمانان در روز  17 رکعت نماز می خوانند و 34 مرتبه می گویند الله مهربان و بخشنده است
آیا واقعا الله بخشنده و مهربان است
از کتاب تازی نامه شروع می کنیم
سوره قلم 13
آنان (کافران) گستاخ , خشن , زنازاده و بی اصل و نسب هستند 
سوره انبیاء67
اف بر شما و بر آنچه غير از الله مى ‏پرستيد مگر نمى‏ انديشيد.
سوره مدثر 49و50
چه شده که است از این پند اعراض می کنند؟ مانند خران وحشی که از شیر می گریزند
سوره انفال55
بدترین جانوران نزد الله ، کسانی هستند که کافر شدند و ایمان هم نخواهند آورد.
سوره بقره 171
کافران، مثل حیوانی است که کسی در گوش او آواز کند و او جز بانگی و آوازی نشنود اینان کرانند ، لالانند ، کورانند و هیچ در نمی یابند.
سوره اعراف 179
و به راستى بسيارى از جن و انس را براى جهنم آفريده ‏ايم، دلهايى دارند كه با آن در نمى‏ يابند و چشمهايى دارند كه با آن نمى ‏بينند و گوشهايى دارند كه با آن نمى ‏شنوند، آنان چون چهارپايانند، بلكه اينان گمراه ‏ترند، ايشان بى خبرند .
سوره محمد 12
الله  کسانی را که ایمان آورده و نیکوکار شوند را وارد باغ هایی از بهشت می کند که نهرها از زیر درختانش جاری است و انانکه به راه کفر به شهوت رانی و شکم پرستی مانند چهار پایان پرداختند عاقبت منزل انها آتش دوزخ خواهد بود.
سوره واقعه 56
و همچون شتران مبتلا به بیماری عطش، از آن می آشامید.
سوره فرقان 44
آیا گمان می بری بیشتر آنها می ‏شنوند یا می ‏فهمند؟ آنها فقط همچون چهارپایانند بلکه گمراه تر.
سوره انفال22
همانا بدترين جنبندگان نزد الله كران و لالان هستند آنهائی كه نمى ‏انديشند
سوره بقره 10
در دلهایشان مرضى است و الله بر مرضشان افزود و انها راست عذاب دردناکبدین سبب که دروغ می گویند.
سوره بقره 13
و هنگامی که به آنان گفته شود: همانند (سایر) مردم ایمان بیاورید، می گویند: آیا همچون ابلهان ایمان بیاوریم؟! بدانید اینها همان ابلهانند ولی نمی دانند.
سوره جمعه 5
مثل كسانى حمالان تورات شدند آنگاه آن را حمل نکردند، مانند خرى است كه كتابهايى را برپشت مى‏ كشد؛ چه زشت است بیان آن گروهی كه نشانه ‌های الله را دروغ پنداشتند و الله گروه ستمگر را راهنمائی نمی ‌نماید.
سوره بقره 65
به طور قطع از حال کسانی از شما، که در روز شنبه نافرمانی و گناه کردند، آگاه شده اید. ما به آنها گفتیم: به صورت بوزینه هایی طرد شده درآیید
سوره توبه28
اى مؤمنان همانا مشركان نجس هستند، لذا نبايد پس از امسال ایشان به مسجدالحرام نزديك شوند، و اگر از تنگدستى مى‏ ترسيد، پس در آینده  نزدیک الله شما را از فضل خويش توانگر گرداند، كه الله داناى فرزانه است.
سوره مائده 60
بگو : آیا شما را از کسانی که در نزد الله کیفری بدتر از این دارند خبر، بدهم : کسانی که الله لعنتشان کرده و بر آنها خشم گرفته و بعضی را بوزینه و خوک گردانیده است و خود بت پرستیده اند؟ اینان را بدترین جایگاه است و از راه راست گمگشته ترند
سوره اعراف 176
و اگر میخواستیم به آن آیات او را رفعت مقام می بخشیدیم، لیکن او به زمین (تن) فروماند و پیرو هوای نفس گردید، و در این صورت مثل و حکایت حال او به سگی ماند که اگر بر او حمله کنی و یا او را به حال خود واگذاری به عوعو زبان کشد. این است مثل مردمی که آیات ما را بعد از علم به آن تکذیب کردند. پس این حکایت بگو، باشد که به فکر آیند.
سوره نحل 76
و الله مثالي زده است: دو نفر را كه يكي از آن دو گنگ مادر زاد است و قادر بر هيچ كاري نيست و سر بار صاحبش می‌ باشد، او را به سراغ هر كاري بفرستد عمل خوبي انجام نمي‏دهد، آيا چنين انساني با كسي كه امر به عدل و داد مي ‏كند و بر راه راست قرار دارد مساوي است؟
سوره هود 24
حال اين دو گروه (مؤ منان و منكران) حال نابينا و كر و بينا و شنوا است آيا اين دو همانند يكديگرند؟ آيا فكر نمي‏كنيد؟

سوره انعام50
بگو من نميگويم خزائن الله نزد من است و من آگاه از غيب نيستم و به شما نمي ‏گويم من فرشته ‏ام ، من تنها از آنچه به من وحي مي‏شود پيروي مي ‏كنم ، بگو آيا نابينا و بينا مساويند؟ چرا فكر نميكنيد؟
سوره فاطر 19
نابينا و بينا هرگز مساوي نيستند.
سوره رعد 19
آيا كسي كه مي ‌داند آنچه از طرف الله بر تو (ای محمد) نازل شده حق است همانند كسي است كه نابيناست؟! تنها صاحبان انديشه متذكر مي‏شوند . 
سوره غافر 58
هرگز نابينا و بينا مساوي نيستند، همچنين كساني كه ايمان آورده و عمل صالح انجام داده ‏اند با بدكاران يكسان نخواهند بود، اما كمتر متذكر مي‏شويد. (


قسمت دوم –تازی نامه زن ستیزی و نابرابری میان زن و مرد


قسمت دوم تازی نامه زن ستیزی و نابرابری میان زن و مرد
آیا الله مهربان و بخشند است
مسلمانان در روز  17 رکعت نماز می خوانند و 34 مرتبه می گویند الله مهربان و بخشنده است
آیا واقعا الله بخشنده و مهربان است
از کتاب تازی نامه شروع می کنیم
سوره نور 6
و کسانیکه زنان خود را به زنا متهم میکنند، اگر نتوانند 4 شاهد پیدا کنند میتوانند خود چهار بار شهادت بدهند در راه الله که او از راستگویان است.
سوره بقره223
زنان کشتزار شما هستند. هرجا که خواهید به کشتزار خود درآیید. و برای خویش از پیش چیزی فرستید و از الله بترسید و بدانید که به نزد او خواهید شد. و مومنات را بشارت ده.
سوره نساء 15
و از زنان شما آنان که مرتکب فحشا میشوند، از چهار تن از خودتان بر ضد آنها شهادت بخواهید. اگر شهادت دادند آنها را در خانه محبوس کنید تا مرگشان فرا رسد یا الله راهی در پیش پایشان نهد .
سوره نساء34
مردان، از آن جهت که الله بعضی را بر بعضی برتری داده است. و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنان شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان الله را نگاه میدارند. و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و به زدن تنبيه اشان کنيد. اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید. و الله بلند پایه و بزرگ است.
سوره نساء3
اگر شمارا بیم آن است که در کار یتیمان عدالت نورزید، از زنان هرچه شما را پسند افتد، دو يا سه يا چهار، به نکاح خود در آورید. و اگر بیم آن دارید که به عدالت رفتار نکنید تنها یک زن بگیرید و یا چنانچه کنيزي داريد به ان اکتفا کنيد. این نزديک تر است  به عدالت تا مرتکب ستم نشوید .
سوره نور 31
و به زنان مومن بگو که چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهای خود را جز آن مقدار که پیداست آشکار نکنند و بايد سينه و دوش خود را به مقنعه بپوشانند و زینت جمال خود را آشکار نکنند، جز برای شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر بردار خود یا پسر خواهر خود یا زنان همکیش خود، یا کنيزان ملکي خود، یا مرد یا کودکانی که از عورت و محارم زنان آگاه نيستند و نیز چنان پای بر زمین نزنند تا آن زینت و خلخال که پنهان کرده اند دانسته شود. ای مومنان همگان به درگاه الله توبه کنید، باشد که رستگار گردید.
سوره بقره 282
ای کسانی که ایمان آورده اید، چون به قرض و نسيه معامله مي کنين تا زماني معين , سند و نوشته در ميان باشد. و باید در بین شما کاتبی باشد که آن را به درستی بنویسید. و کاتب نباید که در نوشتن از آنچه الله به او آموخته است سرپیچی کند. و مدیون امضاء کند و از الله، الله خود بترسد و از آن هیچ نکاهد. اگر مدیون سفیه یا صغیر بود یا خود امضاء کردن نمیتوانست، ولی او از روی عدالت امضاء کند. و دو شاهد مرد به شهادت گیرید. اگر دو مرد نبود، یک مرد و دو زن که به آنها رضایت دهید شهادت بدهند، تا اگر یکی فراموش گردد دیگری به خاطر  بیاورد. و شاهدان چون به شهادت دعوت شوند، نباید از شهادت خود داری کنند. و از نوشتن مدت دین خود، چه کوچک و چه بزرگ، ملول نشوید. این روش در نزد الله عادلانه تر است، و شهادت را استوار دارنده تر و شک و تردید را زایل کننده تر. و هرگاه معامله نقدی باشد اگر برای آن سندی ننویسند مرتکب گناهی نشده اید. و چون معامله ای کنید، شاهدی گیرید. و نباید به کاتب و شاهد زیانی برسد، که اگر چنین کنید نافرمانی کرده اید. از الله بترسید. الله شما را تعلیم میدهد و او بر هر چیزی آگاه است. (
سوره بقره 230
پس اگر باز زن را طلاق داد دیگر بر او حلال نیست، مگر آنکه به نکاح مردی دیگر در آید، و هرگاه آن مرد زن را طلاق دهد، اگر میدانند که حدود الله را رعایت میکنند رجوعشان را گناهی نیست. اینها حدود الله است که برای مردمی دانا بیان میکند.
سوره نساء 11
الله در مورد فرزندانتان به شما سفارش میکند که سهم پسر برابر سهم دو دختر است. و اگر دختر باشند و بیش از دو تن، دو سوم میراث از آنهاست. و اگر یک دختر بود نصف برد و اگر مرده را فرزندی باشد هر یک از پدر و مادر یک ششم میراث را برد. و اگر فرزندی نداشته باشد و میراث بران تنها پدر و مادر باشند، مادر یک سوم دارایی را برد. اما اگر برادران داشته باشد سهم مادر، پس از انجام وصیتی که کرده و پرداخت وام او یک ششم باشد. و شما نمیدانید که از پدران و پسرانتان کدامیک شما را سودمند تر است. اینها حکم الله است، که الله دانا و حکیم است.
سوره نساء24
و نیز زنان شوهردار بر شما حرام شده اند، مگر آنها که به تصرف شما در آمده باشند ( اسراي جنگي ). از کتاب الله پیروی کنید و جز اینها زنان دیگر هرگاه در طلب آنان از مال خویش مهری بپردازید و آنها را به نکاح درآورید نه به زنا، بر شما حلال شده اند. و زنانی را که از آنها تمتع میگیرید واجب است که مهرشان را بدهید. و پس از مهر معین در قبول هرچه دو بدان رضا بدهید گناهی نیست. هر آینه الله دانا و حکیم است.
سوره بقره221
زنان مشرکه را تا ایمان نیاورده اند به زنی نگیرید و کنیز مومنه بهتر از آزاد زن مشرکه است، هرچند شما را از او خوش آید. و به مردان مشرک تا ایمان نیاورده اند زن مومنه مدهید. و بنده مومن بهتر از مشرک است، هرچند شما را از او خوش آید. اینان به سوی آتش دعوت میکنند و الله به جانب بهشت و آمرزش. و آیات خود را آشکار بیان میکند، باشد که پند گیرند.
سوره نساء25
هرکس را که توانگری نباشد تا آزاد زنان مومنه را به نکاح خود در آورد از کنیزان مومنه ای که مالک آنها هستید به زنی گیرد. و الله به ایمان شما آگاه تر است. همه از جنس همدیگرید. پس بندگان را به اذن صاحبانشان نکاح  کنید و مهرشان را به نحو شایسته ای بدهید. و باید که پاکدامن باشند نه زناکار و نه از آنها که به پنهان دوست میگیرند. و چون شوهر کردند، هرگاه مرتکب فحشا شوند شکنجه آنان نصف شکنجه زنان آزاد  است. و این برای کسانی است. از شما که بیم دارند که به رنج افتند. با این همه، اگر صبر کنید برایتان بهتر است و الله آمرزنده و مهربان است.
سوره نساء176
از تو فتوی می خواهند ، بگوی که الله در باره کلاله برايتان فتوی می دهد، : هر گاه مردی که فرزندی نداشته باشد بميرد و او را خواهری باشد ، به آن خواهر نصف ميراث او می رسد اگر خواهر را نيز فرزندی نباشد ، برادر از او ارث می برد اگر آن خواهران دو تن بودند ، دو ثلث دارايی را به ارث می برند و اگر چند برادر و خواهر بودند ، هر مرد برابر دو زن می برد الله برای شما بيان می کند تا گمراه نشويد ، و او از هر چيزی آگاه است.
سوره احزاب59
ای پیامبر، به زنان و دختران خود و زنان مومن بگو که چادر خود را برخود فرو پشونند. این مناسب تر است، تا شناخته شوند و مورد آزار واقع نگردند و الله آمرزنده و مهربان است.
سوره التغابن 14
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد در حقيقت برخى از همسران شما و فرزندان شما دشمن شمايند از آنان بر حذر باشيد و اگر ببخشاييد و درگذريد و بيامرزيد به راستى الله آمرزنده مهربان است.
سوره المعارج29و30
و کسانی که اندام  خويش نگه می دارند؛ از شهوتراني مگر برای زنان حلال يا کنيزان ملکي خويش ، که در اين حال ملامتی بر آنها نيست.
سوره بقره228
بايد که زنان مطلقه تا سه بار پاک شدن از شوهر کردن باز ايستند و، اگربه الله و روز قيامت ايمان دارند ، روا نيست که آنچه را که الله در رحم آنان آفريده است پنهان دارند و شوهران زنان در زمان عده حق دارند که انها را بزني خود باز رجوع دهند اگر که نيت سازش دارند و برای زنان حقوقی است بر شوهران چنانچه شوهران  را بر زنان حقوقي مشروع است ليکن مردان را بر زنان افزوني و برتري خواهد بود و الله پيروزمند و حکيم است .





آیا الله مهربان و بخشند است-قسمت اول –تازی نامه قتل و غارت


قسمت اول تازی نامه قتل و غارت
آیا الله مهربان و بخشند است
مسلمانان در روز  17 رکعت نماز می خوانند و 34 مرتبه می گویند الله مهربان و بخشنده است
آیا واقعا الله بخشنده و مهربان است
از کتاب تازی نامه شروع می کنیم
سوره بقره 224
بکشید در راه الله که الله  به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست.
سوره توبه 14
شما ای اهل ایمان کافران را بکشید و با آنان کارزار کنید تا الله  آنان را بدست شما عذاب کند و خوار گرداند.
سوره توبه 12
آنان در دین شما تمسخر و طعن زنند ، آنان را بکشید  که انان را سوگند استواری نیست ، تا از ترس شمشیر از طعن زدن به اسلام بس کنند.
سوره مائده 38
و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه كرده‏ اند دستشان را به عنوان كيفرى از جانب الله ببريد و الله توانا و حكيم است.
سوره نساء 89
دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه الله مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید.
سوره توبه 111
الله جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده ، آنها که در راه الله جهاد کنند و دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند.
سوره توبه29
ی اهل ایمان  هر که از اهل کتاب ( یهودی و مسیحی ) که ایمان به الله و روز قیامت نیاورده و آنچه را الله و رسولش حرام کرده ، حرام نمیدانند بکشید تا آنگاه با ذلت تواضع به اسلام جزیه دهند.
سوره بقره 191
هرجا که آنها را بیابید بکشید و از آنجا که شما را رانده اند، برانیدشان، که فتنه از قتل بدتر است. و در مسجد الحرام با آنها مجنگید مگر آنکه با شما بجنگند. و چون با شما جنگیدند بکشیدشان که  این است پاداش کافران.
سوره اتفال 12
و آنگاه را که الله به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.
سوره توبه123
ای اهل ایمان با کافران از هر که به شما نزدیک تر است شروع کنید و انان را بکشید ، و باید کفار در شما درشتی و نیرومندی و قوت پایداری حس کنند و بدانید که الله همیشه یار پرهیزکاران است.
سوره توبه5
پس چون ماههاي حرام به سر آمد  آنگاه مشركان را هر جا يافتيد به قتل رسانيد. و آنها را دستگير و محاصره كنيد. و هر سو در كمين آنها باشيد. چنانچه توبه كردند و نماز به پاي داشتند و زكات دادند پس از آنها دست بداريد. كه الله آمرزنده و مهربان است.
سوره محمد4
چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم الله. و اگر الله ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه الله کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند.
سوره آل عمران157
اگر در راه الله کشته شوید در آن جهان به رحمت و آمرزش الله نائل شوید و ان بهتر از هر چیزیست که در حیات دنیا در حیات دنیا برای خود فراهم توان آورد.
سوره انفال39
ای مؤمنان کافران را بکشید که در زمین فتنه و فساد دیگری نماند و آئین همه دین الله گردد.
سوره احزاب 61
اینان لعنت شدگانند. هرجا یافته شوند باید دستگیر گردند و به سختی کشته شوند.
سوره نساء74
مؤمنان باید در راه الله ، آنان را که حیات مادی دنیا را بر آخرت برگزیدند بکشند و هر کس در جهاد در راه الله کشته شد و یا فاتح گردید زود باشد که او را در بهشت ابدی اجری عظیم دهیم
سوره نساء76
اهل ایمان در راه الله و کافران در راه شیطان میجنگند ، پس شمامؤمنان با دوستان شیطان قتال کنید که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است
سوره احزاب 26
و آن گروه از مشرکان را ( از یهودان ) که پشتیبان و کمک مشرکان بودند الله از حصار و سنگرهاشان فرود آورد و در دلشان از شما مسلمین ترس افکند تا آن گروهی از آنها را به قتل رسانیده و گروهی را اسیر گردانیدند
سوره انفال 17
ای مؤمنان نه شما بلکه الله کافران را کشت و ای رسول چون تیری افکندی نه تو بلکه الله افکند.
سوره عبس17
ای کشته باد انسان چرا تا این حد کفر میورزد.
سوره مائده 33
همانا کیفر آنان که با الله و رسول او به جنگ برخیزند و در زمین به فساد کوشند جز این نباشد که انها را به قتل رسانند یا به دار کشند و یا دست و پایشان به خلاف ببرند ، یا با نفی بلد و تبعید از سرزمین صالحان دور کنند ، این ذلت و خواری عذاب دنیوی انهاست و اما در آخرت باز در دوزخ به عذابی بزرگ معذب خواهند بود.
سوره آل عمران157
اگر در راه الله کشته شوید به سوی الله گردآورده میشوید.
سوره توبه28
ای کسانی که ایمان آورده اید، مشرکان نجسند و از سال بعد نباید به مسجد الحرام نزدیک شوند، و اگر از بینوایی میترسید، الله اگر بخواهد به فضل خوش بی نیازتان خواهد کرد. زیرا الله دانا و حکیم است.
سوره توبه30
و یهود و مسیحی گفتند مسیح پسر خداست این سخنان را که اینها بر زبان میرانند خود را به کیش کافران مشابه میکنند ، الله آنان را بکشد.