۰۷ دی ۱۳۹۱

جمهوری اسلامی از شیوخ عرب با فاحشه پذیرایی می کند

 آخوندهای ایران اینهمه جوان را در دوران جنگ ۸ ساله به قربانگاه فرستادند ٬ به بهانه دفاع از ناموس و وطن. 
ولی امروز چه؟ امروز دولتمردان ایران از شیوخ عرب و مهمانان عراقی خود با فاحشه (صیغه) پذیرایی میکند.

جمهوری اسلامی از شیوخ عرب با فاحشه پذیرایی می کند

ویکی لیکس افشا می کند.


ویب سایت آزادی بیان- براساس سند تازه ای که ویکی لیکس منتشر کرده است دولت جمهوری اسلامی از شیوخ عرب در هنگام بازدید از ایران با استفاده از زنان ایرانی که به فحشاء واداشته شده اند پذیرایی می کند.در سندی که متعلق به سفارت آمریکا در عراق و به تاریخ دهم ژانویه ۲۰۱۰ است آمده است که:یکی از کارکنان سفارت در ملاقات با یکی از شیوخ عراق از وی شنیده است که دولت ایران در پی افزایش نفوذ خود در عراق است و این موضوعی بوده که وی در سفرش به ایران با آن مواجهه شده است.این شیخ عراقی سپس در باره سفرش به ایران می گوید که وی دریافته است که بسیاری از سران قبایل عراق بطور مکرر به ایران سفر می کنند.وی دلیل سفرش به تهران را در ملاءعام معاینات پزشکی اعلام کرده بود ولی بطور خصوصی به کارمند سفارت آمریکا گفته است که دلیل اصلی سفر وی به تهران برخورداری از ازدواج های موقت با زنان ایرانی و سایر تفریحات است.این شیخ همچنین تاکید کرده است که نظیر چنین تسهیلاتی از سوی دولت جمهوری اسلامی در اختیار سایر شیوخ عرب و سران قبایل عراق نیز قرار می گیرد.براساس این سند سران قبایل و شیوخ عراق بطور دائم بین ایران و عراق در رفت و آمد هستند.بهره برداری جنسی جمهوری اسلامی از زنان ایرانی برای دستیابی به اهداف سیاسی ش در خارج از مرزهای ایران یکی از انواع ستم مضاعفی است که بر زنان ایران می رود، این در حالی است که ماموران نهی از منکر پلیس روزانه صدها نفر را تنها به اتهام بدحجابی یا ارتباط متعارف در ملاء عام بازداشت و برای آنها پرونده تشکیل می دهند


ختنه

متاسفم که میبینم هنوز مسلمانان این خرافات و افسانه ها را باور دارند به نظر من تمامی خرافات عوام فریبی است.مسلمانان تعصبات کورکورانه را کنار بگذارید و بدنبال واقعیات بروید .مثلا امروزه بیشتر آخوندای مکار میگویند خامنه ای موقع بدنیا آمدن بجای گریه گفت یا علی همه ما که این خرافات را میشنویم میخندیم ولی توی مسلمان پای منبر آخوندک مینشینی و تو سرت میزنی و گریه میکنی .بسه دیگه جهالت را از خود دور کن ..
ما تا سعی داریم باید اسلام و این جهل و خرافه را از ایرانمان بزداییم ..

ختنه شدن ابراهیم در سن 99 سالگی .ختنه، اشتباه خداوند در خلقت بشر یا دخالت در کار خداوندی؟
اینکه ختنه کردن کار پسندیده‌ای است و یا اشکالاتی هم دارد، مورد بحث نیست؛ اما فرض کنیم الله خره گفته است که مردها باید ختنه شوند، اگر کار پسندیده‌ای است، چرا این الله دیوانه آن بخش از بدن جنس نر را زیادی خلق کرده که دیگران مجبور شوند آن را با مشکلات فراوان ببرند(مخصوصا زمان قدیم)، تازه! چرا آدم خودش رو ختنه نکرد؟ اگر هم اینکار رو انجام داده است، ختنه کننده‌اش چه کسی بود؟ختنه از دید تاریخی:شاید یکی از اولین جراحی تاریخ بشر ختنه باشد


چرا شما به پیش محمد تازی در دز تازی آباد نمی روید

چرا شما پیش محمد عربتان در تازی آباد (عربستان) نمی روید که زندگی بکنید در آنجا هر روز می توانید محمد عرب و بت خانه اش را بسان بت پرستان ببوسید و دیوانه وار بسان اشتران افسار گسیخته هن هن کنان دور بت خانه ی محمد بگردید تا اینکه تازیان به شما (لقب) حاجی را بدهند. اگر شما نان خور فرمانروایان آخوندی هستید سخن گفتن باشما کار چندان درستی نمی باشد . شماها برای تکه نانی به پیشوای خون ریزتان درود هم می فرستید بهتر بود که می گفتید السلام علیک یا سید المرسلین خاتم النبیین خامنه ائی رضی الله علیه. شما تازی پرستان تنها نام ایران را با خود به دنبال دارید گفتار رفتار و کردار شما انیرانی ست اگر توانائی دگرگونی نام ایران را داشتید از ایران عربستان دیگری درست می کردید. اکنون می بینید که کی در چاه ی نادانی آن هم در ژرفنایش دست وپا می زند تا دیر نشده به خود آئید که سرگذشت (تاریخ) فردا گریبان شما ها را خواهد گرفت و آنگاه شماها را به دادگاه ی دادگستر خواهدسپرد.نابود باد اسلام خرافه و خون ریز محمد دجال..





اولین فضانورد تاریخ بشریت حضرت محمد بودند نه یوری گاگارین روسی!

اولین فضانورد تاریخ بشریت حضرت محمد بودند نه یوری گاگارین روسی!
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُمنزه است آن [خدايى] كه بندهاش را شبانگاهى از مسجد الحرام به سوى مسجد الاقصى كه پيرامون آن را بركت دادهايم سير داد تا از نشانههاى خود به او بنمايانيم كه او همان شنواى بيناست
طبق کتب معتبر تاریخی و اسلامی و خود قران، حضرت محمد (ص) 1400 سال پیش با الاغ بالداری بنام براق (بدون ماسک اکسیژن) به فضا رفتند و از 7 طبقه آسمان بازدید کردند. ایشان در این 7 طبقه با پیامبران گذشته و خود الله دیدار کردند. الله به محمد دستور داده بود که مسلمانان باید در روز 50 رکعت نماز بخوانند که حضرت محمد توانست با چانه زنی آنرا به 17 رکعت برساند. ایشان در سفر خود بهشت و جهنم را هم مشاهده فرمودند. برای مثال در جهنم زنان بدی را دیدند که با قلابهایی از طریق سینه ها و زبانهایشان در آتش آویزان بودند.
طبق کتب معتبر تاریخی و اسلامی و خود قران، حضرت محمد (ص) 1400 سال پیش با الاغ بالداری بنام براق (بدون ماسک اکسیژن) به فضا رفتند و از 7 طبقه آسمان بازدید کردند. ایشان در این 7 طبقه با پیامبران گذشته و خود الله دیدار کردند. الله به محمد دستور داده بود که مسلمانان باید در روز 50 رکعت نماز بخوانند که حضرت محمد توانست با چانه زنی آنرا به 17 رکعت برساند. ایشان در سفر خود بهشت و جهنم را هم مشاهده فرمودند. برای مثال در جهنم زنان بدی را دیدند که با قلابهایی از طریق سینه ها و زبانهایشان در آتش آویزان بودند.


شعر در مورد خدا از ایرج میرزا


آن که پیغمـــبر ما بــــــود همی

ماعَـــــــرَفناک، بفــــرمود همی

تو دگـــــر طالب پرخـــاش مشو 

کاســــۀ گرمتـــــــر از آش مشو

آنچـــه عقل تو در آنها مات است 

تو بمیری، همــه موهومات است

« ایرج میرزا»



شعر در مورد خدای تازی

در خواب ، قیامت خدای تازیان را دیدم/ برگشت تمام رفتگان 

را دیدم / صف بندی اجداد پدر را دیدم/ یک سمت صفی ز 

مادران را دیدم / از مادران همی پرسیدم / از حمله اعراب ز 

آنها بشنیدم / گفتند زبلایی که سرشان آوردند / بر میهن و 

کودکان و پدران آوردند / کشتند هر آنچه در قافله بود / 

بردند هر آنچه هستی طایفه بود / گر مادر و خواهرت برو 

رویی داشت / هر تازی به رختخواب محبوبی داشت / حالا 

تو برای قاتلان پدرت / با توله و با عیال چون کره خرت / 

پیوسته حسین و یا علی میگویی / از قاتل نسل ما مدد 

میجویی / بیدار شو بیچاره ،چو عمرت باقیست / ای خاک بر 

آن سری که از مخ خالیست .....نابود باد اسلام محمد 

خونخوار .. — 


این هم حسین ابن علی و سخن او در مورد ایرانیان


تحریم شراب

در مرحله نخست الله متوجه می‌شود که مسلمین هنگام نماز نباید شراب را بنوشند:یا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَقْرَبُواْ الصَّلاَةَ وَأَنتُمْ سُكَارَى حَتَّىَ تَعْلَمُواْ مَا تَقُولُونَ وَلاَ جُنُبًا إِلاَّ عَابِرِي سَبِيلٍ حَتَّىَ تَغْتَسِلُواْ وَإِن كُنتُم مَّرْضَى أَوْ عَلَى سَفَرٍ أَوْ جَاء أَحَدٌ مِّنكُم مِّن الْغَآئِطِ أَوْ لاَمَسْتُمُ النِّسَاء فَلَمْ تَجِدُواْ مَاء فَتَيَمَّمُواْ صَعِيدًا طَيِّبًا فَامْسَحُواْ بِوُجُوهِكُمْ وَأَيْدِيكُمْ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَفُوًّا غَفُورًا (نساء/43) اى كسانى كه ايمان آورده ايد در حال مستى به نماز نزديك نشويد تا زمانى كه بدانيد چه مىگوييد و در حال جنابت مگر اينكه راهگذر باشيد تا غسل كنيد و اگر بيماريد يا در سفريد يا يكى از شما از قضاى حاجت آمد يا با زنان آميزش كردهايد و آب نيافتهايد پس بر خاكى پاك تيمم كنيد و صورت و دستهايتان را مسح نماييد كه الله بخشنده و آمرزنده است.
آنگونه که گفته می‌شود سبب این تحریم هم مست بودن علی ابن ابیطالب در نماز است؛ طبری در تفسیر این آیه می‌نویسد که عبدالرحمن ابن عوف که از بازرگانان شراب بود علی ابن ابیطالب و تعدادی از دوستانش را برای شام دعوت کرده بود، او در این دعوت از آنان علاوه بر غذا با شراب هم پذیرائی نمود، آنان پس از صرف شام علی را به عنوان پیش نماز جلو انداختند و او هم سوره‌ی کافرون کاملا اشتباه و درهم خواند، این خبر به گوش محمد رسید و او هم آیه‌ی تحریم نوشیدن شراب را در هنگام نماز بیان نمود؛ این پرسش پیش می‌آید که آیا خود محمد هم شراب نوشیده است؟:
درصحيح مسلم / كتاب الحج / باب وجوب المبيت بمنى ليالی ايام التشريق والترخيص في تركه لاهل السقايه از قول بکر بن عبدالله المزنی می‌گوید که با ابن عباس در کنار کعبه نشسته بودیم پس بادیه نشینی آمد و گفت: می‌بینم که به پسر عمویتان عسل و شیر می‌دهید و خودتان شراب انگور می‌نوشید، آیا خود نیاز دارید یا بخیلی سبب آن است، ابن عباس گفت که الحمدلله نه نیازمندیم و نه بخیل، پیامبر بر میل خویش است و پشتش اسامه بود، پس در ظرفی شراب را ریخت و او نوشید....(1)
باز در صحیح مسلم / كتاب الأشربة / باب في شرب النبيذ وتخمير الإناء، حدیثی را بیان می‌نمایند که به محمد شراب را تعارف می‌کنند و او هم می‌نوشد(2)
در سنن نسائی کتاب الاشربه/ باب ذکر الاخبار التی اعتل بها من اباح شراب السکر حدیثی واضح وجود دارد که بیان می‌نماید محمد شراب انگور را نوشیده است(3) و باز در همین باب حدیثی وجود دارد که محمد شخصی در هنگام طواف که محمد شراب را می‌دهد و او پس از نوشیدن به دلیل بد مزه بودن آن شراب آن را به صاحبش بر می‌گردند(4)
در سنن بیهقی جلد 8 حدیث شماره 15969 از قول عایشه نوشته شده است که اگر شراب انگور پیامبر تند (تلخ زیاد) می‌شد من آنرا با کشمش ترش مخلوط می‌کردم(5)
در مسند احمد ابن حنبل حدیث شماره 1594 بیان شده که محمد در تاریکی شب با شراب وضو گرفته است(6)
ابن ماجه هم چنین حدیثی را که دال بر وضو گرفتن محمد با شراب است را بیان می‌نماید(7)
تا اینکه شراب به صورت قطعی حرام و نوشیدن آن را عمل شیطان توصیف نمود:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالأَنصَابُ وَالأَزْلاَمُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ (مائده/90) اى كسانى كه ايمان آوردهايد شراب و قمار و بتها و تيرهاى قرعه پليدند [و] از عمل شيطانند پس از آنها دورى گزينيد باشد كه رستگار شويد.
محمد بنا به دلایلی شراب را تحریم نمود، اما برای مؤمنان وعده داده است که پس از مرگ بهترین شراب‌ها را خواهند نوشید، شراب طهوری که شخص الله ساقیش خواهد بود:
عَالِيَهُمْ ثِيَابُ سُندُسٍ خُضْرٌ وَإِسْتَبْرَقٌ وَحُلُّوا أَسَاوِرَ مِن فِضَّةٍ وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا (انسان/21) جامههاى ابريشمى سبز و ديباى ستبر پوشیده‌اند و النگوی آنان دستبندهاى نقره‌ای است و پروردگارشان شرابی پاک به آنان مىنوشاند.
از آنجائیکه محمد در وصف شراب می‌گوید که هم سردرد می‌آورد و هم مستی پس به احتمال زیاد هنگام نوشیدن آن برای خود او این امر رخ داده است، می‌دانیم که درصدی از انسانها از نوشیدن شراب به لذت زیادی جز سردرد دست پیدا نمی‌کنند، چه بسا خود محمد هم یکی از همین انسانها بود است، این هم یکی از به اصطلاح سوتی‌های قرآن است:
لَا يُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلَا يُنزِفُونَ (واقعه/19) شرابی كه از آن نه سردرد می‌گیرند و نه مست می‌شوند.
البته نوشیدن شراب در بهشت همراه با سکس با دختران و 
آنگونه که گفته می‌شود سبب این تحریم هم مست بودن علی ابن ابیطالب در نماز است؛ طبری در تفسیر این آیه می‌نویسد که عبدالرحمن ابن عوف که از بازرگانان شراب بود علی ابن ابیطالب و تعدادی از دوستانش را برای شام دعوت کرده بود، او در این دعوت از آنان علاوه بر غذا با شراب هم پذیرائی نمود، آنان پس از صرف شام علی را به عنوان پیش نماز جلو انداختند و او هم سوره‌ی کافرون کاملا اشتباه و درهم خواند، این خبر به گوش محمد رسید و او هم آیه‌ی تحریم نوشیدن شراب را در هنگام نماز بیان نمود؛ این پرسش پیش می‌آید که آیا خود محمد هم شراب نوشیده است؟:درصحيح مسلم / كتاب الحج / باب وجوب المبيت بمنى ليالی ايام التشريق والترخيص في تركه لاهل السقايه از قول بکر بن عبدالله المزنی می‌گوید که با ابن عباس در کنار کعبه نشسته بودیم پس بادیه نشینی آمد و گفت: می‌بینم که به پسر عمویتان عسل و شیر می‌دهید و خودتان شراب انگور می‌نوشید، آیا خود نیاز دارید یا بخیلی سبب آن است، ابن عباس گفت که الحمدلله نه نیازمندیم و نه بخیل، پیامبر بر میل خویش است و پشتش اسامه بود، پس در ظرفی شراب را ریخت و او نوشید....(1) باز در صحیح مسلم / كتاب الأشربة / باب في شرب النبيذ وتخمير الإناء، حدیثی را بیان می‌نمایند که به محمد شراب را تعارف می‌کنند و او هم می‌نوشد(2)در سنن نسائی کتاب الاشربه/ باب ذکر الاخبار التی اعتل بها من اباح شراب السکر حدیثی واضح وجود دارد که بیان می‌نماید محمد شراب انگور را نوشیده است(3) و باز در همین باب حدیثی وجود دارد که محمد شخصی در هنگام طواف که محمد شراب را می‌دهد و او پس از نوشیدن به دلیل بد مزه بودن آن شراب آن را به صاحبش بر می‌گردند(4)در سنن بیهقی جلد 8 حدیث شماره 15969 از قول عایشه نوشته شده است که اگر شراب انگور پیامبر تند (تلخ زیاد) می‌شد من آنرا با کشمش ترش مخلوط می‌کردم(5)در مسند احمد ابن حنبل حدیث شماره 1594 بیان شده که محمد در تاریکی شب با شراب وضو گرفته است(6)ابن ماجه هم چنین حدیثی را که دال بر وضو گرفتن محمد با شراب است را بیان می‌نماید(7)تا اینکه شراب به صورت قطعی حرام و نوشیدن آن را عمل شیطان توصیف نمود:يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالأَنصَابُ وَالأَزْلاَمُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ (مائده/90) اى كسانى كه ايمان آوردهايد شراب و قمار و بتها و تيرهاى قرعه پليدند [و] از عمل شيطانند پس از آنها دورى گزينيد باشد كه رستگار شويد.محمد بنا به دلایلی شراب را تحریم نمود، اما برای مؤمنان وعده داده است که پس از مرگ بهترین شراب‌ها را خواهند نوشید، شراب طهوری که شخص الله ساقیش خواهد بود:عَالِيَهُمْ ثِيَابُ سُندُسٍ خُضْرٌ وَإِسْتَبْرَقٌ وَحُلُّوا أَسَاوِرَ مِن فِضَّةٍ وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا (انسان/21) جامههاى ابريشمى سبز و ديباى ستبر پوشیده‌اند و النگوی آنان دستبندهاى نقره‌ای است و پروردگارشان شرابی پاک به آنان مىنوشاند.از آنجائیکه محمد در وصف شراب می‌گوید که هم سردرد می‌آورد و هم مستی پس به احتمال زیاد هنگام نوشیدن آن برای خود او این امر رخ داده است، می‌دانیم که درصدی از انسانها از نوشیدن شراب به لذت زیادی جز سردرد دست پیدا نمی‌کنند، چه بسا خود محمد هم یکی از همین انسانها بود است، این هم یکی از به اصطلاح سوتی‌های قرآن است:لَا يُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلَا يُنزِفُونَ (واقعه/19) شرابی كه از آن نه سردرد می‌گیرند و نه مست می‌شوند.البته نوشیدن شراب در بهشت همراه با سکس با دختران و پسران نوجوان زیباروی است.