۲۸ مرداد ۱۳۹۳

هادی شریفی تازی زاده ماندد اجداد پتیاره خود از تجاوز خوشش می آید.

« هادی شریفی: تجاوز به زن بی‌حجاب، حق مرد است »
«
هادی شریفی» صفحه فیس‌بوکی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» را که توسط خانم «علی‌نژاد» بنیاد نهاده شد را برای لطمه زدن به باورها و اعتقادات مردم ایران دانسته است.
به گزارش « محبت نیوز» به نقل از رادیو کوچه، هادی شریفی که «خبرگزاری حکومتی تسنیم» از وی به عنوان فعال فرهنگی و رسانه‌ای نام برده است در یادداشتی که در اختیار تسنیم قرار داده، از «مسیح علی‌نژاد» با عنوان، خبرنگار مرتبط با شبکه‌های جاسوسی غرب نام برده و صفحه فیس‌بوکی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» را که توسط خانم «علی‌نژاد» بنیاد نهاده شد را برای لطمه زدن به باورها و اعتقادات مردم ایران دانسته است.
در یادداشت «هادی شریفی»، که خبرگزاری تسنیم روز سه‌شنبه سی‌ام اردیبهشت آن را منتشر کرده آمده است: «مخاطبانی که این صفحه را پسندیده‌اند بیشتر به دنبال آن هستند که از تحولات این صفحه آگاه شوند و همسو با آن نیستند و افراد همسو با آن را می‌توان در عده ای که عکس‌های آن را به اصطلاح لایک می‌کنند خلاصه کرد
«هادی شریفی» در این یاداشت گفته است، اگر زن از لحاظ خلقت و فطرت علاقمند به نمایش زیبایی‌های خود است و حق دارد هر آن‌گونه که بخواهد در جامعه ظاهر شود و زیبایی‌های خود را برای مردان آشکار کند، باید طبق منطق سست غربی متقابلن حق لذت بردن، مرد را هم در نظر بگیریم.
وی در ادامه این استدلال خود افزوده است، زیرا از لحاظ فطری و خلقت مرد به سوی زیبایی‌های زن میل پیدا می‌کند و علاقمند به ایجاد رابطه جنسی است. پس حق دارد از چیزی که از آن خوشش می‌آید بهره ببرد. بنابراین چیزی به نام تجاوز معنا پیدا نمی‌کند. چون زن که از مرد اجازه‌ای برای نمایش زیبایی‌های خود نگرفته و اگر مرد با عریانی‌های وی تحریک شود دلیلی ندارد برای رفع میل جنسی خویش از زن اجازه بگیرد».