۲۳ فروردین ۱۳۹۳

امامان )ولد زنا (زنا زاده هستند می گی نه؟ این جستار رو بخون.

برای نمونه زمانیکه نویسنده یک دفتر دینی امازاده ای را زاده شده از >>اُم ولد<< به چَم>> مادر بچه<< میداند که>> اُم ولد<< زن رسمی نیست و همخوابه گذران )=زنی عقد نبسته( است ،چنین فرزندی ناپاک زاده میباشد که در اسلام زنا زاده گویند.
در فرهنگ واژها نیز فروزده دیگری برای اینگونه فرزندان نمیتوان یافت،از این روی خرده گرفته نشود زیرا بسیاری از رهبران دینی تشیع >>امام ها<< همسر برنگزیده اند و همخوابگی آزاد با کنیزان و زنان ربوده شده از خانه و کاشانه را شادی بخش میدانسته اند که در این رهگذر از آنان فرزندان بیشماری بر جای مانده است که برای مردم ایران سید و سیده و امام و امامزاده شده اند که پیشینه خانوادگی آیت الله حاج سید روح الله الخمینی الموسوی امام سیزدهم و رهبر شورش اسلامی در ایران نیز بدان ها می پیوندد.
اگر برای چنین فرزندانی زاده شده از>> اُم ولدها<< فروزه شایسته تری در واژه نامه های اسلامی بدست آورید.شادمان خواهیم شد که آنرا بکار بریم.
زیرا موسی کاظم پدر دو تن از آنان هرگز همسری پیوندی برای زناشویی و پدید آوردن خانواده برنگزیده است.
برابر برگهای 183-258-259پوشینه دوم منهتی الامال نوشته ثقه الاسلام حاج شیخ عباس قمی،دفتر زنان پیغمبر اسلام نوشته عماد زاده برگهای 423-425 میگوید امام موسی زن خاصی به عقد دائم نگرفت و تشکیل خانواده نداد.همه زنان او از کنیزان و مملوکان و ام ولد های او بودند و وی دارای شست فرزند بوده است.
توضیح المسائل شجاع الدین شفا برگ 729 چنین میگوید >>امام موسی کاظم فرمود هرکس لذت جماع کردن با کنیزان دریافت کند هرگز آنرا ترک نمی کند<<.
 امام رضا اما هشتم فرزند موسی کاظم که در استان خراسان زادگاه فردوسی بخاک سپرده شده زاده شده از کنیزی خریداری شده بنام تَکتَم است معصومه خواهر او در گوم  قم در گذشته گمندان بوده که گوم و قم شده است. نیز زاده شده از همین مادر خریداری شده میباشد.
برابر برگهای 242-243 پوشینه دوم منتهی الامال خواهر رضا به خاک سپرده شده در سرداب بابلان قم که جایگاه آناهیتا و نیایشگاه ایرانیان بوده است.

برابر برگ 426 پوشینه نخست منتهی الامال قمی نه تنها بعدالعظیم که پدرش عبداله نیز زداه شده از >>ام ولدی<< بوده و پدر عبداله علی شدید نیز از>> ام ولدی<< زاده شده است.