۱۳ مرداد ۱۳۹۲

آقای آیت الله خامنه ای تفرقه انداز

آقای آیت الله خامنه ای تفرقه انداز
خرید و فروش هرگونه کالاى وارداتى از دولت غاصب اسرائیل حرام است و همچنین خرید و فروش هرگونه کالایى از شرکت‌هاى صهیونیستى و یا شرکت‌هایى که از سود حاصله کمک به دولت غاصب اسرائیل مى‌کنند حرام است.
معاشرت با بهائیت
از هرگونه معاشرت با این فرقه ضالّه مضلّه، اجتناب شود.



سخن ستار سلیمی در مورد آخوند شیعه کتاب علی نماد شیعه گری

سخن ستار سلیمی در مورد آخوند شیعه کتاب علی نماد شیعه گری
آخوند با همه زشت کاریها و کشتارهای هراسناکی در برابر کرده های علی پسر اببطالب که انجام داده است به درستی بیگناه راستین است زیرا می گوید می خواهم بی کم وزیاد همان اسلام راستین یا شیعه دوازده امامی را به روش هزار چهارصد سال پیش از این که علی بکار می بست در ایران بکار بندم.

آیا محمد پیروان ادیان دیگر را قبول داشته است؟

آیا محمد پیروان ادیان دیگر را قبول داشته است؟
محمد دین زرتشت را به عنوان یک دین آسمانی نمی پذیرد و در نظر با مشکرین یکسانند  ،و در مورد اهل کتاب از یهود ومسیحی باید بگوییم با اینکه دارای دین آسمانی می باشند ولی بنظر محمد آنها دین خود را مورد دستکاری و تحریف قرار داده اند و دیگر برای نجات آنها از عذاب الله کفایت نمی کند و همانگونه که قرآن نیز اشاره می کند همانند مشرکان در آتش جهنم جاودانه شکنجه خواهند شد و از اینرو دعوت از آنها باید نجاتی بشود و نه اصلاحی.
برخی از مسیحیان همانگونه که در قرآن نیز ذکر شده است عیسی مسیح را الله می دانند وبرخی فرزند الله و یهودیان عزیر را فرزند الله می دانند.
آیه های مرتبط نظر الله در تازی نامه
سوره توبه 29
 ای اهل ایمان  هر که از اهل کتاب ( یهودی و مسیحی ) که ایمان به الله و روز قیامت نیاورده و آنچه را الله و رسولش حرام کرده ، حرام نمیدانند بکشید تا آنگاه با ذلت تواضع به اسلام جزیه دهند.
سوره توبه 30
و یهود و مسیحی گفتند مسیح پسر خداست این سخنان را که اینها بر زبان میرانند خود را به کیش کافران مشابه میکنند ، الله آنان را بکشد.
سوره توبه 14

شما ای اهل ایمان کافران  را بکشید و با آنان کارزار کنید تا الله آنان را بدست شما عذاب کند و خوار گرداند.