۲۷ خرداد ۱۳۹۲

وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ این ایاک نستعین یک واژه ای است برای ملت های عقب افتاده یعنی از تو یاری میجوییم.-استاد فرود فولادوند

وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ این ایاک نستعین یک واژه ای است برای ملت های عقب افتاده یعنی از تو یاری میجوییم.

و ایاک نستعیناین ایاک نستعین یک واژه ای است برای ملت های عقب افتاده یعنی از تو یاری میجوییم. استعانه یعنی یاری; همیاری; دستگیری. از تو یاری و دستگیری می خواهیم. ملت های پیشرفته جهان این را به کار نمی برند. می گویند ما باید کار کنیم حقوقمان را بگیریم. در جهان اسلام ایاک نستعین می ایستم تا تو من رو کمک کنی نان بخورم، بچرم، برم، بخوابم، همه این کارها و این یکی از بی مایه ترین چیزهایی است که انسان رو به اصطلاح آن اعتماد به نفسش را شما بگیرید که خودش می تواند این کار را بکند، ففط یک جایی را بگذاری بگویی که آقا از تو یاری میخواهم. من خودم هیچ کاره‌ای نیستم. این در واقع میشود گفت از نظر منطق آفرینش و از نظر به اصطلاح نیروی تحرکی انسانی این واژه دشمن آدمیت است. که ایاک نعبد و ایاک نستعین. خودش مطرح نیست این انسان. در حالی که ملت های پیشرفته ی جهان، وقتی ادیسون آمد و برق را اختراع کرد، هرگز فکر نمیکرد که باید او بهش یاد دهد. نشست و خودش فکر کرد و خودش فرمول کار خودش را پیدا کرد و این کار را کرد. و دیگر بزرگان جهان. اما در جامعه اسلامی ایاک نعبد و ایاک نستعین. یعنی همه چیز را می آورد می چسباند به یک جایی که حالا چرا برای کسی که این حرف ها را میزند می خواهد بگوید که من فرستاده ی این الله هستم حالا من وکیلم. بیاید پیش من. من می خواهم جهان گشایی کنم. و تازه ایاک نعبد و ایاک نستعین این آیه ی الله نیست که گفته باشد. این را یک آدمی دارد به الله میگوید. من تو را عبادت میکنم و از تو یاری میخواهم. اگر سخن الله بود میگفت ایای تعبد و ایای تستعین من را عبادت کنید و از من هم یاری بجویید. میگوید ایاک نعبد، ایاک یعنی تو را. خدا که من را نمی پرستد، من باید خدا را بپرستم. وقتی می گوید ایاک یعنی تو را. تو را میپرستم و از تو هم یاری میخواهم. پس این آیه نیست. زیرا که الله به من بشر نمیگوید تو را میپرستم و از تو یاری می خواهم. وقتی من بشر این را میگویم این آیه نیست. این حرف یک انسان است.
لینک ویدئو

إِيَّاكَ نَعْبُدُ-ما فقط تو را میپرستیم، ببینید اینجا هنوز کتاب آغاز نشده، تمام این گفته ها گفته الله نیست و میگویند که آیه است و از طرف الله آمده-استاد فرود فولاد وند

 إِيَّاكَ نَعْبُدُ

ایاک نعبد ما فقط تو را میپرستیم، ببینید اینجا هنوز کتاب آغاز نشده، تمام این گفته ها گفته الله نیست و میگویند که آیه است و از طرف الله آمدهوقتی میگوید ایاک نعبد یعنی من تو را می پرستم پس او نیست که این حرف را میزند. یعنی الله نیست. یه آدمی است آمده نشسته و این حرف را به او میزند. آقا ایاک نعبدایاک یعنی تو رانعبدُ تو را میپرستیم. وقتی میگوید تو را، الله که به من بشر که نمیگوید تو را میپرستم. یک بشری است که به الله میگوید. پس این حرف، حرف بشر است. یعنی آیه نیست. و هیچ دلیلی هم نیستش که انسان بپرستد. اصلا او نیازی ندارد.
لینک ویدئو 

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ -صاحب روز قیامت. از اینجا باجگیری را شروع میکند- استاد فرود فولادوند

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
مالک یوم الدین. صاحب روز قیامت. از اینجا باجگیری را شروع میکند. روز قیامت برای این است که بشر را از آن بترساند. وادار بکند که این بشر کشیده بشود به، شمشیر بگیرد دستش و به خاطر آن قیامت که دچار شکنجه نشود بیاید در این دنیا خودش را گرفتار شکنجه های دنیوی کند.
لینک ویدئو