۲۸ مهر ۱۳۹۱

تجربه نکردن تاریخ توسط کسانی که کتاب نمی خوانند


سخنان آناتول فرانس در مورد کمیت


اگر پنجاه میلیون نفر  یک چیز ابلهانه بگویند باز هم آن چیز ابلهانه است
آناتول فرانس
به مانند دین کثیف اسلام


سخنان صادق هدایت در مورد تاثیرات دین اسلام


هیچ وقت نه مسجد نه صدای اذاننه وضو گرفتن و اخ تف انداختن و بالاخره نه دولا راست شدن در مقابل یک قادر متعال و صاحب اختیار مطلق که باید به زبان عربی با او اختلاط کرد در من تاثیری نداشت 


تغییر گارد های بشارت اسد با سپاه پاسداران


نه تنها بشار اسد جنایتکار٬ که همه ی سوریه را سپاه پاسداران نگهبانی می کند:
"بشار اسد بوسیله افرادی از اعضای سپاه پاسداران ایران محافظت می شود:
منابع دیپلماتیک غربی روز جمعه 19-10-2012 در گفت و گو با العربیه اعلام کردند که بشار اسد رئیس جمهور سوریه در ماه های اخیر به دلیل بیم از ترور ، محافظان شخصیش را تغییر داده و به جای آنها افرادی از سپاه پاسداران را گمارده است.
بر گفته این دیپلماتها پیش از این محافظان شخصی اسد و مقامات بلند پایه سوریه را افرادی از علوی ها تشکیل می دادند.
بر اساس این گزارش اسد اطمینانش را نسبت به این افراد که بر پایه برخی گزارش ها در مسکو آموزش دیده اند ، از دست داده و از نیروهای ویژه سپاه پاسداران یاری خواسته است.
العربیه"

سخنان زنده یاد رضا فاضلی در مورد احترام به عقاید


زنده یاد رضافاضلی؛
عقاید تو اینه که سر من رو ببری! تو غلط میکنی که همچین اعتقادی داری.
من درس ادب نیودم بدم! به کی درس ادب بدم؟! ماها دوست داریم جلوی رو، قربون همدیگه بریم، پشت سر هم فحش بدیم. عادت نداریم ببینیم یکی راست و پوست کنده بشینه حرفش رو بزنه. عادت کردیم همیشه در لفافه حرف بزنیم.
صبرو ظفر, هر دو دوستان قدیمند
بر اثر ِ صبر نوبت ِ ظفر آید.
برو آنقدر صبر کن تا گیس هات هم مثل دندون هات سفید بشه. اونوقت میبینم ظفرت به کجات میرسه!
به عقاید مردم احترام بزاریم! کدوم عقاید؟ اصلن تو چه عقیده ای رو میشناسی؟ راجع به چه عقیده ای حرف میزنی؟ اگه عقیده اسلام رو میگی با شمشیر اومد زد توی سر مردم، گفت غلط میکنی عقیده ات رو میگی، من می کشمت. نه 1400 سال پیش، امروز هم همین کار رو میکنه.
به عقاید کی احترام بزارم؟ این دین وقتی اومد، به عقاید یهودی احترام گذاشت؟ نه. هر کی توی کتابشون بود دزدید، خودشون رو هم کشت.
_ زنده یاد فاضلی اشاره نمیکند که زن هایشان هم به عنوان غنائم جنگی به مصادره محمد تازی و بقیه دار و دسته تازی درآمد و به آنها تجاوز شد._
به مسیحیان احترام گذاشت؟ نه. هر چی توی کتاباشون بود دزدید، خودشون رو کشت. به زرتشتیان تهمت زد، کشتشون، ولی عقایشون رو دزدید.

به کی احترام گذاشته اسلام، که من بیام به عقاید تو احترام بگذارم؟
عقاید تو اینه که سر من رو ببری! تو غلط میکنی که همچین اعتقادی داری.

به عقاید کی احترام بزارم؟ به عقاید کسی که اصلن به عقاید کسی احترام نمیزاره؟ این دین به عقیده کی احترام گذاشته؟

روز بزرگداشت کوروش بزرگ

هفتم آبان
روز بزرگمرد ایران زمین نزدیک است.
به فکر تدارک جشن برای پدران عزیزتان باشید و به همه تاکید کنید که 7 آبان را جشن بگیرند و پدران را گرامی بدارید و به آن ها شادباش بگویید.
روز پدر ایرانیان هفتم آبان پیشاپیش شادباش باد


زندگی علی سگ کش در یک تابلو؛


نکته جالبی که در مورد "علی پسر ِ پدر ِطالب" (1) وجود دارد این است که ایرانیان او را به عنوان "شاه مردان" میشناسند! چند روز پیش بانویی نوشته بود؛ من زیاد در قید و بند اسلام نیستم، اما حضرت علی را خیلی دوست دارم. خواهشن به شاه مردان اهانت نکنید!
حال برای اینکه ایرانیان نازنین با چهره اصلی علی، سگ کش معروف مدینه آشنا شوند، اندکی به فضایل علی با استناد به سندهای تاریخی میپردازیم؛
کشتار سگ های مدینه به دستور محمد فرستاده الله؛
"حضرت رسول مرا به مدینه فرستادند که هر صورتی (نقاشی)که باشد باشد محو کنم و قبرهای بلند را همور کنم و سگها را بکشم!"
منبع شیعه
حلیه المتقین ملامحمد باقر مجلسی
"پس از شکست” ائیل” محمد به علی دستور داد که “نضر” پسر” حارث” را سر ببرد.همینطور در منطقه ای دیگر بنام “الظیه” از میان اسرا “عتبه” پسر” ابی معیظ ” بدستور محمد و بدست علی سر بریده شد."
منبع شیعه
منتهی الامال _ شیخ عباس قمی
"علی در نبردی بنام “لیله الحریر” در حدود 500 تا 900 نفر را از دم تیغ گذراند."
منبع شیعه
منتهی الامال _ شیخ عباس قمی
"علی شاهرگ مردانی را برید و بمانند مرغان نیم بسمل آنان را در بیابان رها کرد تا با شکنجه بمیرند."
منبع شیعه
امام علی_ عبدالفتاح عبدالمقصود
اینها دیگر منبع های شیعه است و شیعیان نمیتوانند ادعا کنند سنی ها در پی تخریب چهره امامانشان هستند! و این در حالیست که علی سگ کش در جامعه سنی از احترام خاصی برخوردار است! به هر روی او خلیفه مسلمین بوده است و داماد محمد تازی!
علی پسر ِ پدر ِ طالب، واقعن انسان کثیفی بود! هر کسی تاریخ اسلام را مطالعه کند میفهمد که در هر کاری که محمد از مسلمین میخواست و کسی حاضر به انجامش نمیشد، گزینه ای به نام علی وجود داشت که شانس آخر محمد بود! هرکاری کثافت و لجنی وجود داشت این ذات گرامی انجام میداد.
برای من جای تاسف است که جانیان و آدمکشان اسطوره های ایرانیان میشوند! ایرانیان اگر هتا به سجاد و نقی و تقی و صادق و کاظم و جعفر و ... چنین لقب هایی میدادند و دوست میداشتند، باز میشد از کنار قضیه گذشت، چون هرچه باشد فقط چرت و پرتی گفته اند و کنیز بازی کرده اند و ... ، دیگر به جان سگ ها نیفتاده اند! و یا دستور آتش زدن قلعه را نداده اند که انسان ها آنجا زنده زنده بسوزند و بوی گوشت فضا را پر کند! _منبع تاریخی_
اما در بین 11 امام شیعه، علی و پسرش حسین، کثیف ترین و لجن ترین این گروه 11 نفره بودند و ایرانیها اد دست گذاشته اند روی آنها و این دو شده اند اسطوره ایرانیان!
بروید تاریخ را بخوانید!
بر اساس تعریف جامعه ایران از فرهنگ و هنجار؛
حسین لات مدینه بود.
شرح تصویرها؛

در مورد عکس مولا علی هم با آن ابروهای قلمی آرایش شده، که مشخص نیست تازی دوران 1400 سال پیش که فرق نمک را با کافور نمیدانست، این همه قلم وسایل آرایش و لباس را از کجا آورده بود که در زیبا و شیک بودن، در حد برات پیت است!
پائین سمت راست، 2 عکس کوچک از علی تازی است. یکی بر اساس تخیلات براد پیتی شیعیان، و دیگری تصویری تاریخی از علی که در موزه لوور فرانسه نگهداری میشود.
و اما مشخصات علی بر اساس نوشته های تاریخی؛
"مردی بود تیره رنگ با چشمان درشت و شکم برآمده و سری طاس و قدی مایل به کوتاهی"
حال جدای از این موردها؛
به راستی کدام چهره از این دو میتواند سگها را قلع و قمع بکند و سر انسان ها را ببرد و به مانند مرغ نیم بسمل رها کند؟
علی سگ کش، یا شاه مردان؟!
تصویر پائین سمت چپ؛
شاه مردان بعد از کشتن سگهای مدینه.
تصویر بالا مربوط به کشتار طایفه بنی قریضه؛
سمت چپ، شاه مردان در حال بریدن سر انسان ها و سمت راست تشبیهی از بدن های بدون سر که توسط علی تازی سرهایشان بریده شده است.
" علی پس از پیروزی بر قبیله” بنی قریظه” تعداد 900 نفر از مردان قبیله را در مقابل گودالهایی که از پیش کنده بودند سر بریدند. "
"پیامبر بگفت تا در زمین گودالها بکندند و ” علی” و” زبیر” در حضور پیامبر گردن انها را زدند."
طبری
_خوشبختانه منابع شیعه این قسمت از سند سنی را قبول دارند و رد نکرده اند که علی 900 نفر را سر بریده است._
آرشیو
_________
1_ علی پسر ِ پدر ِ طالب؛
وقتی مردمی عاشق قومی میشود که نه فرهنگش را میداند و نه از زبانش میفهمد نتیجه اش میشود این که چنان با آب و تاب "علی ابن ابی طالب" میکند که انگار دارد نام شاهکار ادبی جهان را میگوید!
در حالیکه دارد چیزی میگوید که اگر به فارسی بگوید همه مسخره اش میکنند!
عرب ها رسم داشتند _ همینک هم در جامعه اصلی عربها این رسم وجود دارد_ عرب ها رسم داشتند پدر را به نام پسر بزرگتر و پسران را به نام پدر بشناسند. بر همین اصل عربها با نام های گوناگونی شناخته میشدند که اسلامیون به آن کنیه و لقب و اینجور چیزها میگویند.
نام پدر علی " عمران بن عبدالمطلب" بود. عمران پسر ِ بنده مطلب.
وقتی برادر بزرگتر علی به نام "طالب" زاده میشود، "عمران بن عبدالمطلب" به ابی طالب مشهور میشود. یعنی پدر ِ طالب.
و بر همین اساس وجه شناسائی "علی" در بین عربها پسر "ابی طالب" میشود. علی پسر ابی طالب.
برگرداندن "ابن" و به کار بردن "پسر" به جای آن و گفتن "علی پسر ابی طالب"، در شرایط معمولی بسیار عادی است، چون ایرانی ها فقط یک واژه را ترجمه میکنند و "ابی طالب" را یک نام میدانند، در صورتیکه این نام یعنی "پدر طالب" و "علی ابن ابی طالب" یعنی؛


"علـــــــــــی پسر ِ پدر ِ طالب