۱۹ آبان ۱۳۹۱

سرود جشن فارغ التحصیلی در حوزه علمیه!

آخوندهای خندانیم
ما دزدان ایرانیم
ما کشور ایران را
ارث پدر می دانیم
ما باید دانا باشیم
هوشیار و بینا باشیم
در دزدی از بیت المال
باید توانا باشیم
آباد باشی لبنان
آزاد باشی غزه
ازبهر حفظ ملا
ویران بمانی ایران



سخن استاد شجاع الدین شفا در مورد انقلاب

گوئی ما نا خود گاه خواستیم که اگر نتوانیم عنوان قهرمانان بهترین انقلاب تاریخ را بدست آوریم لااقل قهرمانان بدترین نوع انقلاب  تاریخ باشیم.



از سلسله دروغهای عاشورا؛ کربلا صحرا نبود جلگه بود

همانطور که میدانید جنگی که در روز عاشورا رخ داده در 

نزدیکی رود فرات بوده. در هیچ کجای کره زمین نمی توانید 

سرزمینی در کنار یک رود را بیابید که صحرا و بیابان بی آب و 

علف باشد، مگر رودی که از میان کوهستان می گذرد. همه 

در درازای تحصیلمان خوانده ایم که در کنار رودخانه ها جلگه 

و زمین های حاصل خیز به وجود می آید. واقعیت این است 

که اطراف فرات را نی
ز مانند سایر رودخانه ها، جلگه ها و 

زمین های حاصل خیز تشکیل میدهد و کربلا نیز سرزمینی 

سرسبز است. 
_به عکس این نوشتار که یکی نقشه پوشش طبیعی عراق و دیگری چگونگی کربلا در گوگل مپ است توجه کنید.

منطقه کربلا را بنگرید، اینجا همان صحرای جهنمی کربلا است؟
از آن گذشته در چنین مناطقی به دلیل نزدیکی به رودخانه بستر زیرین زمین را سفره های پهناور آبی تشکیل می دهد و دست رسی به آب آسان تر از آن چیزیست که به ذهن می رسید. تنها با کندن 4 یا 5 متر از زمین می توان به آب رسید. در منطقه اهواز یکی از مشکلات ساخت و ساز همین سفره های زیرزمینی است که کاملا زیر شهر با فرا گرفته اند. 72 نفر نتوانسته اند یک گودال 4 متری حفر کنند؟
از طرفی بر طبق گفتار شیعیان این رویداد در تابستان و هوای گرم و جهنمی رخ داده ولی با مراجعه به این سایت و وارد کردن تاریخ 10 ام محرم سال 61 هجری قمری در قسمت Islamic Calendar در می یابید که عاشورا در روز چهارشنیه 21 مهر ماه بوده است.البته 21 مهر نیز هوای کربلا آنچنان خنک نیست ولی آن تابستان جهنمی هم که شیعیان میگویند نیست. اکنون می گویند شرایط آب و هوایی 1400 سال پیش با امروز فرق دارد. نخست اینکه در یک پریود 1400 ساله آن تغییر آب و هوایی که در ذهن مسلمانان است نمی تواند رخ دهد و دوم اینکه اگر هم تغییری باشد مطمئنا هوا خنک تر نشده بلکه دما بالاتر هم رفته است. یعنی 1400 سال پیش نسبت به امروز خنک تر بوده.
اما یک نکته ی جالب دیگردر داستان هایی که از واقعه ی عاشورا گفته شده اشاره ای به گرسنگی نگردیده ، یعنی کاروان حسین مشکل گرسنگی نداشته است. مسلما کاروان برای سیر کردن خود علف نمی خورده. پس این کاروان نیز مانند سایر کاروان ها حیوانات اهلی به همراه خود داشته که با مشکل گرسنگی مواجه نشود، مثلا گوسفند یا بز، برای رفع تشنگی نیز میتوانستند از شیر همین حیوانات اهلی استفاده کنند. در ضمن شتر نیز همراه آنها بوده ، عرب ها که به خوردن شیر شتر علاقه ی بسیار دارند ، میتوانستند از شیر شتر ها نیز استفاده کنند.
باز هم نکته ای دیگر، سه نقل قول در مورد مقبره حسین:
هارون الرشيد را در حالى پشت سر گذاشتم كه قبر حسين عليه السلام را خراب كرده و دستور داده بود كه درخت سدرى را كه آنجا بود به عنوان نشانه قبر براى زوار، و سايهبانى براى آنان قطع كنند. (تاریخالشیعه،محمد حسین المظفری، ص 89، بحار الانوار،ج 45،ص39
قبر شريف آن حضرت مورد تعرضو دشمنى متوكل عباسى قرار گرفت.او به توسط گروهى از لشكريانش قبر را احاطه كرد تا زائران به آن دستريس نداشته باشند و به تخريب قبر و كشت و كار در زمين آنجا دستور داد.. (اعیان الشیعه،ج 1،ص 628،تراث کربلا،ص 34;بحارالانوار،ج 45،ص 397)
سال 236 متوكل دستور داد كه قبر حسين بن على و خانههاىاطراف آن و ساختمانهاى مجاور را ويران كردند و امر كرد كه جاى قبر را شخم زدند و بذر افشاندند و آب بستند و از آمدن مردم به آنجا جلوگيرى كردند. (همان)
از این دست نقل قول ها بسیار است که تنها به سه مورد اشاره کردم. در بیابان بی آب علف و صحرای جهنمی کشت و کار کرده اند و بذر افشانده اند؟
پس با این همه موارد چگونه حسین و کاروانش از تشنگی و گرمای هوا رنج دیده اند؟ آیا مذهب عقلی را که فکر نمی کند نمی رباید؟



مقایسه چره تخیلی شیعه علی و چهره واقعی علی

آخوندهای شیعه در طی سالیان متمادی آنقدر در مورد علی قصه گفته اند و چیزهای عجیب غریب به او نسبت داده اند که چهره تخیلی علی با چهره او که چهارده قرن پیش می زیسته است چندین سال نوری فاصله دارد. 

بطور یقین اگر علی در عصر ما زندگی میکرد و صاحب اکانت فیسبوک بود چیزی بجز عکس پایین سمت راست نمی بود که البته برای دوستان و دیوانگان شیعه خود از عکس سمت چپ برای (پروفایل پیکچر) خود استفاده میکرد!