۳۰ آبان ۱۳۹۱

امام حسین در کربلا


در کربلا بدینجهت آب نبود که این حسین نادان و متحجر و یاران عقب مانده تر از خودش آبها را برای واجبی کشیدن پشمهای زائد خود به هدر داده بودند! بیچاره ابیلفضل که برای پشم های حسین هر دو دست خود را از دست داد!!

این هم منبعی که ثابت میکنه آب وجود داشت: تاریخ کامل، نوشته عزالدین ابن اثیر، برگردان دکتر 

سید حسین روحانی، انتشارات اساطیر، تهران 1382، پوشینه پنجم برگ 2235



اسلام مدرن و اسلام واپسگرا


این افراد کافر و نجس معرفی شده اند:

1) منکر خدا (کسی که خدا را انکار می کند)

2) منکر توحید (کسی که برای خدا شریک قرار دهد)

3)منکر پیامبری حضرت محمد-صل علیه و آله- (کسی که نبوت پیامبر اکرم-ص- را انکار کند)

4)منکر ضروری دین (ضروری دین یعنی چیزی که مسلمانان جزء دین اسلام می دانند، مانند نماز و روزه) در صورتی که بداند آن چیز ضروری دین است و انکار آن به انکار رسالت یا تکذیب پیامبر-ص- یا نقص دین باز گردد.

5)کسی که به همه ائمه اطهار-علیهما سلام- یا یکی از آنها دشنام دهد یا با آنها دشمنی ورزد.

یکی از احکام اسلامی که ریشه در سنت اسلامی دارد حکم ارتداد است . در قرآن حکم صریح و روشنی در مورد شخص مرتد وجود ندارد ، اما در احادیث و سنت اسلامی مواردی وجود دارد که بیان کننده حکم اعدام و مرگ برای مرتد است. (1)
مرتد به کسی گفته می شود که پس از ایمان به اسلام ، از اسلام خروج پیدا کند و یا به کفر گرایش پیدا کند و کافر شود. این ابراز کفر ممکن است به هر شکلی باشد ، که از نظر جمیع فقها در صورت انکار یکی از اصول دین ، کفر روشن می شود و شخص کافر است. (2)

در تعالیم اسلامی و فقهی دو نوع مرتد داریم :

مرتد فطری : کسی که پدر و مادر او مسلمان هستند و در این خانواده متولد می شود و تربیت می یابد و پس از بلوغ ، دین اسلام را می پذیرد و بعد ، از اسلام خارج می شود را مرتد فطری می گویند.

مرتد ملی : کسی که پدر و مادر او مسلمان نیستند و در این خانواده متولد می شود و پس از بلوغ دین اسلام را می پذیرد و بعد ، از اسلام خارج می شود را مرتد ملی می نامند.

بر اساس سنت اسلامی ، حکم ارتداد برای این دو نوع مرتد و همچنین مرتد زن و مرد متفاوت است.
حکم مرتد فطری اعدام است و توبه او پذیرفته نمی شود.
حکم مرتد ملی ، ابتدا دعوت به توبه و فراهم کردن شرایط بازگشت او است و اگر توبه نکرد ، اعدام است.
حکم مرتد زن ، چه مرتد فطری باشد چه مرتد ملی ، ابتدا دعوت به توبه و فراهم کردن شرایط بازگشت است و اگر توبه نکرد ، زندانی می شود. ( حکم اعدام در مورد مرتد زن صادر نمی شود )

اسلام در ابتدا هیچ اجباری را در پذیرش اسلام قرار نمی دهد اما اگر کسی با اختیار و میل خود و از سر آگاهی ایمان اورد دیگر اجازه خروج به او داده نمی شود.

خشونت درتازی نامه (قرآن)-سوره توبه14


لیست اموال دزدی شده توسط خامنه ای از مردم


لیست اموال دزدی شده توسط خامنه ای یا گدا علی
قصر های خامنه ای
قصر جماران
قصر نیاوران
قصر لتیان
فصر مشهد
قصر نیاوران
قصر در خیابان پاستور تهران
قصر واقع در خیابان های پاستور دارای سنگر های محفوظ  در قبال حمله اتمی است
که قیمتشان بیش از 5 میلیون تومان است
غذا های مورد علاقه او
نوع نادری از قزل آلای قهوه ای که در رودخانه لار سید می شود
خاویار ایرانی
پرندگان
قرقاول
بلدرچین
شتر مرغ
او به اسب سواری علاقه دارد و حدود 40 میلیون دلار اسب دارد که گرانقیمت ترین آنها 7 میلیون دلار قیمت دارد
در هر سفری به مشهد اسب  مورد علاق خود را با هواپیما هرکولس منتقل می شود
کلکسیون پیپ
200 پیپ به ارزش 2 میلیون دلار دارد
گرانقیمترین آنها یک پیپ 300 ساله به ارزش 2 میلیون ریال است
این پیپ با طلا و جواهر تزئین شده
کلکسیون عصا
170 عصای انتیک به ارزش بیش از یک میلیون و 200 هزار دلار
گرانقیمت ترین آنها 200 هزار دلار ارزش دارد و جواهر کاری شده است
کلکسیون حلقه ها
300 حلقه گرانقیمت ترین آنها 500 هزار دلار ارزش دارد روی این حلقه قدیمترین عتیق جهان نصب شده است

علی در نهج البلاغه می گوید: زنان دارای عقل و ایمان ناقصند – بخش نخست

بخش نخست – ناقص بودن زنان در عقل، ایمان، و ارث بردن

پیشگفتار:

در کوچه و خیابان به کرّات نامِ ” یا علی‌” به گوش می‌رسد. مردم چه پیر و جوان از رویِ عادت و تقلیدِ کور در ذهنِ خویش “نجات دهنده” و “امید دهنده” می‌سازند تا به قدرتِ اراده‌ او کاری را به انجام رسانند، این موضوع در دل تاریخ ایران نیز نهفته است، ایرانیانِ باستان، باورمندِ به “میترا “، در انتظارِ آمدنِ او برای رهایی از مشکلات و گرفتاری بودند و ایرانیانِ امروز باورمندِ به “ مهدی، امام خیالی” ، در مکتبی‌ از “انتظار” غوطه‌ ور‌ند.

دلیلِ اصلی این امر عدمِ شناخت مردم از قدرتِ عظیمِ فکر و اراده‌ی فردیست، انسانِ ایرانی‌ برای انجامِ کاری “یا علی” می‌گوید و در ضمیرِ ناخود آگاهِ خود به این باور می‌رسد که “آقایِ علی‌ابنِ ابیطالب” او را یاری می‌دهد و زمانی‌که توسطِ قدرت فکر، اراده ی فرد باعث انجام کار می‌شود، با شگفتی می‌پندارد که “آقایِ علی‌ ابنِ ابیطالب” او را کمک کرده است.



این هم عکس شاه دزدان، علی آقا- به هیکل فربه، خپل، و چاق او نگاه کنید و ببینید آخوندهای بشکه نشان از کجا این چنین غول پیکر و بی خاصیت سده اند!.

این هم عکس شاه دزدان، علی آقا- به هیکل فربه، خپل، و چاق او نگاه کنید و ببینید آخوندهای بشکه نشان از کجا این چنین غول پیکر و بی خاصیت سده اند!.



هرچند که سخن از ایشان پیرامونِ ایرانی‌ ستیزی اش بسیار است و در کتبِ تاریخی‌ از جمله تاریخ طبری می‌توان به کرّات از نگاهِ ایران ستیزانه‌ اش یاد کرد اما در این نوشتار تلاش می‌کنم گوشه‌ای از نگاهِ  علی‌ابنِ ابیطالب را با بیانِ یکی‌از جملاتِ ایشان از نهج البلاغه، در ذهنِ خواننده به تصویر کشم، باشد تا ایرانی‌ از خود پرسش کند به چه دلیل چنین فردی برایش مقدس شده و مقدس باقی‌مانده است؟

نهج البلاغه خطبهٔ ی هشتادم:

ترجمه آیتی:
اى مردم ، بدانید که زنان را ایمان ناقص است و بهره‏ مندیهایشان ناقص است و “عقلهایشان ناقص” است . اما ناقص بودن ایمانشان از آن روست که در ایام حیض از خواندن نماز و گرفتن روزه معذورند و ناقص بودن عقلهایشان، بدان دلیل است که شهادت دو زن برابر شهادت یک مرد است و نقصان بهره‏مندیشان در این است که میراث زنان نصف میراث مردان است . از زنان بد بپرهیزید و از زنان خوب حذر کنید و کار نیک را به خاطر اطاعت از آنان انجام مدهید، تا به کارهاى زشت طمع نکنند.[۱]


فروش سهام کارخانجات دولتی به عنوان پشتوانه اصلاحات ارضی یکی دیگر از کارهای محمدرضا شاه بود




فروش سهام کارخانجات دولتی به عنوان پشتوانه اصلاحات ارضی یکی دیگر از کارهای محمدرضا اه
برای تامین سرمایه لازم جهت بازخرید املاک مالکان و در اختیار قرار دادن زمین‌های خریداری شده به کشاورزان این اصل به عنوان اصل سوم انقلاب مطرح شد تا از طریق درآمد حاصل از فروش سهام کارخانجات دولتی برنامه اصلاحات ارضی صورت پذیرد.
با اجرای این اصل به جز صنایع مادر و ملی شده همانند راه‌آهن، نیرو، اسلحه‌سازی و غیره که در مالکیت دولت برجای ماند، ۵۵ کارخانه قند، نیشکر، پارجه بافی، چوب، سیمان، مواد غذایی، پنبه، ابریشم‌بافی و غیره که به شرکت‌های سهامی واگردان شدند و شرکت سهامی کارخانه‌های ایران را تشکیل دادند که سهام آن از سوی بانک کشاورزی به فروش رفت. این کار یا خصوصی‌سازی کارخانه‌های دولتی ایران سبب شد که همه مردم با درآمد متوسط و کم بتوانند آنرا خریداری کنند و 
بخش بزرگی از کارخانه‌های دولتی به مردم فروخته شد.