۰۳ مهر ۱۳۹۳

کشف و ضبط شمشیر دو لبه "ذوالفقار" توسط پلیس استرالیا !

بنا بر .روایتهای مورد قبول مسلمانان "ذوالفقار" نام شمشیر دولبه ای است که متعلق به "علی" امام اول شیعیان می باشد، شمشیر ذوالفقار در نزد شیعیان جنبه تقدس دارد و نماد اجرای عدالت می باشد.
ه گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران (محبت نیوز)، در روز پنجشنبه 27 شهریور ماه طی بزرگترین عملیات ضد تروریستی در استرالیا یک جوان 22 ساله در شهر سیدنی بازداشت شد. این فرد متهم است قصد داشته تا در خاک استرالیا با سلاح سرد دست به حمله تروریستی بزند. به گفته پلیس سلاح سرد یافته شده در محل اقامت او شمشیر بلند دولبه ای به نام "ذوالفقار" بود.
یک مقام پلیس سیدنی در اظهاراتی شگفت انگیز به روزنامه دیلی میل استرالیا گفت که این افراد قصد داشتند یک استرالیایی را در شهر سیدنی با شمشیری به نام "ذوالفقار" گردن بزنند و از عملیات خود فیلم بگیرند و در فضای مجازی به نمایش بگذارند تا از این طریق باعث ترس و وحشت استرالیائی ها شوند.
به نقل از فرانس پرس ، این عملیات گسترده در ساعات اولیه روز پنجشنبه با حضور هشتصد پلیس استرالیایی آغاز شد. پلیسها در یک عملیات ضد تروریستی برنامه ریزی شده به چند مکان در حومه شمالی غربی شهر سیدنی و سه نقطه در حومه بریسبین حمله کردند. در سیدنی مجموعن از بیست و پنج نقطه بازرسی به عمل آمد و 15 نفر مورد بازجوئی قرار گرفتند.
عملیات پلیس در بریسبن محدود به سه مکانی بود که در ارتباط با یک کتابفروشی کتب اسلامی قرار داشتند. این کتابفروشی اسلامی در محله "لوگان" هفته پیش مورد بازرسی قرارگرفته بود و به علت ارتباط احتمالی با فعالیتهای تروریستی تعطیل گردید.
در این عملیات علاوه بر مدارک مربوط به ارتباط مظنونین با فعالیتهای تروریستی و افراط گرایانه اسلامی، مقادیری پول نقد و یک شمشیر که بر روی تیغه آن کلمه "ذوالفقار" نوشته شده بود ضبط شد.
مظنون دستگیر شده اصلی که گفته می شود طراح این عملیات بوده و قصد داشته تا آن را به اجرا بگذارد "عامَرجان آذری" نام دارد. اکنون وی متهم است که قصد "ایجاد رعب و وحشت در جامعه استرالیا" را داشته است. دادگاه از قبول وثیقه برای آزادی او به علت جنائی بودن اتهاماتش سر باز زد و تاریخ 13 نوامبر 2014 را برای تشکیل اولین جلسه رسیدگی به اتهامات آقای آذری تعئین نمود. گفته می شود او دارای مدرک تحصیلات دبیرستانی است و به عنوان یک کارآموز مکانیک مشغول کار می باشد.
در عملیات روز پنجشنبه غیر از متهم اصلی 9 نفر دیگر نیز توسط پلیس بازداشت شدند. یک مرد 24 ساله در بین بازداشت شدگان است که به خاطر حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز تفهیم اتهام شده است. علاوه بر آن از 2 زن نیز بازجوئی شد و از آنان خواستند تا برای ادای توضیحات و شهادت در دادگاه حضور یابند.
یادآور می شود که بنا بر روایتهای مورد قبول مسلمان "ذوالفقار" نام شمشیر دولبه ای متعلق به "علی" امام اول شیعیان می باشد که از نظر سنی ها چهارمین جانشین قانونی محمد پیامبر مسلمانان می باشد. شمشیر ذوالفقار در نزد شیعیان جنبه تقدس دارد و نماد اجرای عدالت می باشد. بنا بر اعتقاد شیعیان علی با این شمشیر خود که بسیار بزرگ و برنده بود و شکل عجیبی داشت گردن یهودیان و کافران و منافقین بسیاری را طی جنگهای دوران اولیه اسلام از بدن جدا کرده است.
البته هنوز اعلام نشده است افراد دستگیر شده که می خواستند با شمشیر ذوالفقار خود در استرالیا وحشت ایجاد کنند، از مسلمانان شیعه بودند یا تند روهای سنی معروف به جهادیون سلفی. فقط مشخص شده است که آذری چند مکالمه تلفنی درباره برنامه خود با "محمد علی بریاله ای" یک مبلغ خیابانی مسلمان معروف در سیدنی داشته که به احتمال زیاد شنود همین مکالمات باعث هوشیاری پلیس شده است.
محمد علی بریاله ای که او نیز دستگیر شده، در نقاط شلوغ شهر سیدنی درباره اسلام با غیر مسلمانان صحبت می کند و آنها را به اسلام دعوت می نماید. وی که پیشتر نگهبان کلوپهای شبانه در آن سیدنی بوده است و سابقه بازی در یک سریال تلویزیونی محبوب استرالیائی را نیز دارد.
در گزارش تصویری زیر ضمن معرفی مظنون اصلی "عامَرجان آذری" ، به معرفی "بریاله ای" نیز پرداخته می شود و بخشی از فعالیتهای او را در حالی که اسلام را "دین رحمت و شفقت" اعلام می کند نشان می دهد.

آیه مربوط به محمد در انجیل یافت شد.

من تونستم آن آیه ای که مسلمانان می گویند در انجیل در مورد محمد است را پیدا کردم که عیسی مسیح آمدن محمد را به یارانش می گوید.
انجیل مرقس بخش سیزدهم آیه 22

چون مسیح ها و پیغمبران دروغین ، بسیار ظهور خواهند کرد و معجزات حیرت انگیز انجام داده ، مردم را فریب خواهند داد، بطوری که اگر ممکن می بود، حتی فرزندان خدا را نیز از راه راست منحرف می کردند.