۱۹ مهر ۱۳۹۱

علی ای همای وحشت


اعتراف احمدی نژاد به کسری بودجه شدید دولت..!

شنیده شده ها..

اعتراف احمدی نژاد به کسری بودجه شدید دولت..!

استقراض ۹۰۰۰ میلیارد تومانی از بانک مرکزی، بدون مجوز مجلس..!؟

خبرنامه ملّی ایرانیان، تنها یک هفته پس از آنکه محمود احمدی نژاد در نشست مطبوعاتی خود ادعا کرد “با توجه به تدابیر انجام شده هیچ گونه کسری بودجه‌ای امسال نخواهیم داشت” امّا او امروز به وضوح اعتراف کرد که دولت در تامین بودجه کشور کم آورده و با کسری روبه‌روست و در اظهار نظری تازه و متناقض با سخنان قبلی خود، تلویحا به کسری بودجه دولت اعتراف کرد و گفت که “دولت از لحاظ بودجه تحت فشار است!”

احمدی نژاد که امروز در ششمین مجلس دانش آموزی به صراحت اعلام کرده است که “بودجه خیلی جاها صفر شده یا کاهش ۲۵درصدی داشته است. در این شرایط می‌توان فهمید که خیلی‌ها چکاره هستند.”

شایان ذکر است که مسئله کسری بودجه دولت پیش از این هم در تخلفات دولت در اجرای هدفمندی یارانه ها مورد اشاره قرار گرفته بود. نمایندگان فاش کرده بودند که دولت بودجه طرح های عمرانی و استانها را به جای هزینه کرد در محل خود، صرف هزینه های جاری و روزمره و همچنین پرداخت یارانه های نقدی کرده است.

منابع: ایسنا، کلمه
 

اي تو اون آرمان هاي امامتون و اسلامتون و ائمتون و روح ممد بچه باز!

اي تو اون آرمان هاي امامتون و اسلامتون و ائمتون و روح ممد بچه باز!

آرم جمهوری اسلامی ایران

خمینی هندی‌الاصل خود را سید می‌داند، سید در زبان عربی به معنای سرور و سالار دیگران بودن است. او وقاحت و تحقیر ما را بدانجا رسانید که نماد شناخته شده‌ی ایران را منحوس خواند، آن را از ما گرفت و بجایش اصل خویش را نماد ایران نمود که هم هندی بو
دنش را نشان می‌داد و هم تازی بودنش را؛ آیا غیر از این است؟
.
.
.

آرم سیکهای هند





نه اسلام - نه قرآن - جاوید نام ایران

جنبش رهایی ایران

رها

 

واقعیت شراب نخوردن