۰۹ اسفند ۱۳۹۲

استاد فرود فولاد وند کسی که دروغ های اسلام را بر ملا کرد.

برنامه‌ی تلویزیونی فرود فولادند تا پایان حرکتهای «تندر۱» و آستانه «تندر۲» ادامه داشت. از جمله برنامه‌های پر بیننده وی «بازگشایی تازی‌نامه» که بند به بند قرآن ترجمه و با اسناد تاریخنگاران عرب مقایسه میشده است. یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های دیگر، سلسله سخنرانی‌هایی است که، تحت عنوان «تاریخ با ما چه کرد؟!» با استناد به کتابهای تاریخی ترجمه نشده و تحریف نشده به ادعاهای روشنفکران مسلمان در باره سیستم پادشاهی و برتری دروغین اسلام میپردازد.
فرود فولادوند در تدوین سند «آیین ریشه‌ای»، که پیشنهاد قانون اساسی انجمن پادشاهی ایران برای فردای ایران است، نقش تعیین کننده دارد. این سند از تجربه‌های موفق نیاکان ما ایرانیان برگرفته شده است و نگارش آن سالها به همراهی بحث ها و رایزنیهای مداوم به درازا کشیده است. این سند در ۱۷ بند اصلی، ۴ بند، در پیوست نخست و ۵ بند در پیوست دوم تنظیم شده است. آیین ریشه‌ای نخستین بار ۱۸ سال پس از انقلاب اسلامی منتشر شد.
آخرین برنامه تلویزیونی استاد فولادوند در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۰۷ برابر با ۲۷ دی ماه ۶۳۷۰ پیش از ورود مخفیانه وی به ایران و آغاز مرحله دوم «تندر» که آغاز برنامه‌های براندازی عملی رژیم است از ماهواره پخش شد.
با شدت گرفتن مبارزات عملی انجمن پادشاهی و ضربات خشن و کوبنده «تندر» بر پیکر رژیم جمهوری اسلامی و عیان شدن ضربه‌پذیر بودن آن، رژیم از طریق عوامل خود در داخل میهن و از طریق رسانه‌های وابسته خود و رسانه‌های بیگانه پشتیبان خود، چاره را در پخش شایعه دستگیری فولادوند، شکنجه فولادوند، مفقود شدن فولادوند و اخیرا حتی اعدام استاد فولادوند دیده‌اند. رژیم خود هیچگاه چنین ادعایی را نکرده است و این ادعاها را به نوکران خود در خارج واگزار میکند چون حتی امکان بلف زدن نیز از او سلب شده است.
پاینده ایران، کوبنده تندر.