۲۳ آبان ۱۳۹۱

محمد از آمرزش خود اطمینان نداشت-محمد پیامبر الله از چه چیزهایی می ترسید؟


تـخت جـمشـیـد و رضـا شـاه بـزرگ


تخت جمشید تا پیش از سلطنت رضا شاه وضع بسیار نامتناسبی داشت٬ و چند ماهی از سال مسکن ایلات و عشایری بود که هنگام رفت و آمد به سردسیر و گرمسیر آنجا را توقف گاه خود قرار داده٬ و آرامگاه های شهریاران هخامنشی را آغل و جای گوسفندان نموده بودند ٬ و هنگام بیکاری هم از اینکه چشم سنگ نگاره ها را برای آزمایش تیراندازی خود ٬ هدف قرار دهند ٬ ابائی نداشته اند.
پیش از این٬ یعنی در سده های گذشته پس از اسلام هم وضع بهتری نداشته ٬ و پیوسته مورد بی مهری و بی توجهی ابناء زمان بود٬ و بشهادت نوشته های خاور شناسان و جهانگردان از سنگهای بنای تخت جمشید برای ساختمانهای روستاهای مجاور استفاده میشده ٬ و از شمال ستونها و تنه ستونها برای سنگهای آسیاب تا بند امیر برده میشد٬ و یکی دو تا از زیر ستونهایش در مسجد جامع عتیق شیراز ٬ در کنار خدایخانه(بنای وسط مسجد) گذارده شده بود٬ که تا چهل پنجاه سال پیش بنام «دیگ امام حسن» نامیده میشد.
بی مناسبت نیست که به چند جمله از یادداشتهای خاورشناسان که در همین موضوع است ٬ اشاره نماید:
سرتماس هربرت انگلیسی که در سالهای ۲۱۸۶٬- ۲۱۸۸ شاهنشاهی برابر با ۱۶۲۷ تا ۱۶۲۹ م . (عصر صفوی) مسافرتی بایران کرده ضمن توصیف تخت جمشید از اینکه آن بنای معظم بدست فراموشی سپرده شده٬ ابراز تآسف کرده مینویسد:
«جای بسی تآسف است که اهالی شیراز ٬ و روستائیان مرودشت و سایرین ارزشی برای تخت جمشید قائل نیستند و در نگاهداری آن نمی کوشند.»
پیرلوئی نویسنده شهیر فرانسوی در کتاب «بسوی اصفهان» نوشته است:
« آیا چه سری است که آنچه در روزگار پیشین شکوه و جلال داشته ٬ بعدها شوم و متروک مانده؟ چرا مردم این ناحیه حاصل خیز و مصفا ٬ این آسمان صاف راگذارده ٬ و از سکونت در آن گریزان هستند؟ چرا سابق تا آن ندازه شکوه و جلال در پرسپولیس جمع شده٬ و اکنون صحرائی بیش نیست؟
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
{تـخـت جـمـشـیــد پس از آمدن او} :
رضا شاه که خود را میراث دار کوروش بزرگ می دانست، اهمیت بسیاری به آثار باستانی ایران که میراث بشریت محسوب می شود قائل می شد. به فرمان او تخت جمشید که سال ها در زیر خرابه ها و تله ای از خاک قرار داشت بازسازی و ترمیم شد. این حرکت با حضور باستان شناسان بزرگ جهان صورت گرفت. "اعلیحضرت رضا شاه کبیر هنگامی که در سال ۲۴۸۱ شاهنشاهی برابر با ۱۳۰۱ هجری خورشیدی سمت وزارت جنگ را بعهده داشتند ٬ برای پیشواز از احمد شاه قاجار٬ که از سفر اروپا از راه بوشهر و شیراز عازم تهران بود٬ در بین راه دیداری از ویرانه های تخت جمشید مینمایند. بطوریکه معمرین و شخصیتهای فارس که باستقبال معظم له که از تهران میامدند٬ شتافته بودند و در این دیدار افتخار خضور داشتند٬ گفته اند٬ رضا شاه کبیر از دیدار سنگ نگاره ها و مانده کاخها و تصور شکوه و فرّدیرین این پایتخت شرق باستان ٬ در شگفت میشود . ولی از عدم توجهی که نسبت بحفاظت و صیانت انجا معمول شده٬ سخت متاثر و مغموم میگردد٬ و شخصیت های آنروز فارس از قبیل ابراهیم قوام شیرازی و اسمعیل صوت الدوله قشقائی و غیره را سرزنش مینمایند٬ که در منطقه آنها نمی بایست نسبت به حفظ یک اثر مهم و بزرگ باستانی تا این حد بی قید و بی تفاوت باشند٬ و سفارش مینمایند که آنجا دیواری کشیده شود و مراقبت نمایند که چهارپایان و اشخاص نادان و بیکاره بیش از این به نقوش و اثار لطمه وارد نسازند .
در روی عکسی که از این دیدار گرفته شده بخط شادروان فرج اله بهرامی که در انزمان رئیس دبیرخانه و از ملازمان اعلیحضرت رضا شاه کبیر بوده این عبارت نوشته شده است:
«میفرمایند باید دیوار بکشند که زیاده بر این تخت جمشید را خراب نکنند . باید فکر اساسی برای اینجا کرد»
رضا شاه کبیر همیشه در یاد تخت جمشید بودند و اعتقاد داشتند که دیدار باقیمانده این آثار بزرگیهای ایران٬ باید از لحاظ ایجاد غرور ملی و میهن پرستی نصب العین هر فرد ایرانی٬ و سر مشق کوشش و کار مردم باشد. پادشاه ایرانساز میگوید : من مایلم هرچه ممکن است برای جامعه و مملکت خدمت انجام گیرد.
تاریخ گذشته ایران از مجد و عظمت ایران کهن حکایت میکند٬ و این عظمت را در خرابه های تخت جمشید میتوان یافت که عاری از مدح و ذم(بدگوئی) تاریخ نویسان است. زیرا عظت سلاطین قدیم ایران بچشم دیده میشود. من وقتی عمارت تخت جمشید را دیدم ٬ آن آثار بزرگ مرا تکان داد. فوق العاده متاثر شدم٬ ولی از طرفی خوشوقت شدم که سلاطین بزرگی در ایران حکومت کرده اند٬ که این آثار بزرگ را از خود بیادگار گذارده اند. غرور ملی و وطن پرستی باید نصب العین هر فرد ایرانی باشد. امروز روز سعی و عمل و جدیت است ٬ من میل دارم قدمهای بزرگی برای عظمت مملکت و خیر 
ملت انجام گیرد.

کشتار جوانان ایران زمین


آغا در حال هدايت جوانان ايرانزمين به قعر دره ولايت!

لبيك يا خامنه اي !!!!!!

آرام آرام ما را کردند


آرام آرام دستمزدها را کم کردند و ما متوجه وخامت اوضاع نشدیم

آرام آرام از کار بیکارمان کردند و ما ...

آرام آرام با دادن یارانه سرمان را شیره مالیدند و اجناس را ۴ برابر یارانه به ما فروختند و 

ما ...
آرام آرام بنزین ۱۰۰ تومانی را ۲۰۰ بعد ۴۰۰ بعد ۷۰۰ به ما فروختند و ما ...

آرام آرام نان لواش ۳۰ تومانی شد ۱۰۰ تومان, سنگک ۲۰۰ تومانی شد ۸۰۰ تومان, بربری ۱۰۰ تومانی شد ۴۰۰ تومان و ما

آرام آرام شیر ۸۰۰ تومانی شد ۱۸۰۰ و بعد ۲۲۰۰ و هی کم و زیاد شد تا ما به قیمت ۲۰۰۰ تومان راضی شویم و ما ...


آرام آرام ماست ۲۰۰۰ تومانی شد ۵۰۰۰ تومان و ما ...

آرام آرام مرغ ۲۰۰۰ تومانی شد ۸۰۰۰ تومان و بعد ۶۰۰۰ تومان که بابت کاهش ۲۰۰۰ تومانی‌اش خدا را شکر کنیم و سپاسگزار دولت و حکومت خدمتگزار باشیم و ما ...

آرام آرام گوشت ۷۰۰۰ تومانی شد ۲۵۰۰۰ تومان و ما ...

آرام آرام قیمت دلار از ۱۰۰۰ رسید به ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ و ۴۵۰۰

سرمایه و دارایی همه کمتر از نصف شد و تمام قراردادهای خرید و فروش و تجارت و ساخت و ساز و ... بخاطر این افزایش نابود شدند ورشکسته شدند و نابود شدند و نابود شدیم

و ما ...

آرام آرام اینترنت در حال قطع شدن است

و آرام آرام در حال قطع ارتباطمان با یکدیگر و با دنیای خارج از این زندان بزرگ هستند و چون آرام آرام انجام میدهند باز ما در خواب خوش خرگوشی خود فرو رفته ایم و نمیفهمیم که باید کاری بکنیم و خود را نجات دهیم و دائم در حال رویای خوش دیدن اصلاح این وضعیت از طریق شرکت در انتخابات این نظامِ آرام آرام ...


و چشم باز میکنیم و میبینیم که ما را بیهوش کردند و آرام آرام به همه ما تجاوز کردند و ما ...


نمیفهمیم و به یکدیگر میگوییم نمیدانم چرا بدنم درد میکند!!!!!!؟

و باز آرام آرام ...................
.
.
.

نیش در اسلام

نیش از اسلام
برخی از آیات قرآن
قرآن کتاب دمدمی مزاجی است که برای زندگی انسان ها بسیار خطرناک است.
که بن لادن و تروریست های از قرآن استفاده می کنند و تمام دستورات آن را اجرا می کنند.
بسیاری از مسلمانان بر این باور هستند که قرآن دین صلح است و این رو می توان با خواندن قرآن در یافت.
قرآن کتابی از که از طرف الله بوسیله جبرئیل فرشته به محمد دیکته می شده است و این کتابی است نامحسوس و ابدی از دیدگاه مسلمانان
سوره 69 الحاقه
آیه 39 آنچه را نمی بینید
آیه 40 که قرآن کلام وحی الله و رسول بزرگواری است.
آیه 41و آن نه سخن شاعری (و گفتار خیالی و موهومی) است (گر چه) اندکی از شما مردم به آن ایمان می‌آورید
آیه 42و نه حرف کاهن غیبگوست (گر چه) اندکی از شما مردم متذکر حقایق آن می‌شوید.
آیه 43این قرآن تنزیل الله عالمیان است.
آیه 44و اگر (محمّد صلّی اللّه علیه و آله و سلّم) از دروغ به ما برخی سخنان را می‌بست،
آیه 45محققا ما او را (به قهر و انتقام) از یمینش می‌گرفتیم.
آیه 46رگ و تینش را قطع می‌کردیم.
مترجم الهی قمشه ای
پس مسلمان نمی تواند حتی یک واو این کتاب را حذف کند باید به تمام دستورات این کتاب گوش فرا دهد و آن را اجرا کند.
انسانیت در دین اسلام به بن بست برخورد می کند.
اگر معجزه بشود و مسلمانان یک روز اسلام با فرهنگ و بدون خونریزی را در جامعه داشته باشند و بتوانند بدون هیچ ترسی و اجباری کارهای خود را انجام دهند . مثلا نخواهند که صبح به دمر خانه بروند.
اما در باور قرآن و پیامبر اسلام باید همه چیز اجبار باشد و مسلمانان همیشه در ترس و دلهره باشند و همیشه در حال رفتن به دمر خانه مسجد باشند .

تعداد آیه های که نشان می دهد الله در قرآن موارد زیر را بسیار تاکید دارد:
مجازات: 354 آیه
جنگ:92 آیه
برده: 37 آیه
آتش برای کافران:150 آیه
جنگ: 9 آیه
کافر:202 آیه
عذاب:12 آیه
کشتن و صرف آن:65 آیه
الله چه چیزی دوست دارد:
الله را جنگ دوست دارد
یهودیان و مسیحیان
عدم تحمل - مخالفان کافران
وضعیت زنان
حجاب
چند همسری
بردگی
وحشیگری
الله جنگ را بسیار دوست دارد:
بکشید در راه الله که الله به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست.
سوره توبه 14
شما ای اهل ایمان کافران را بکشید و با آنان کارزار کنید تا الله آنان را بدست شما عذاب کند و خوار گرداند.
سوره توبه 12
آنان در دین شما تمسخر و طعن زنند ، آنان را بکشید که انان را سوگند استواری نیست ، تا از ترس شمشیر از طعن زدن به اسلام بس کنند.
سوره مائده 38
و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه كرده اند دستشان را به عنوان كيفرى از جانب الله ببريد و الله توانا و حكيم است.
سوره نساء 89
دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه الله مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید.
سوره توبه 111
الله جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده ، آنها که در راه الله جهاد کنند و دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند.
سوره توبه29
ی اهل ایمان هر که از اهل کتاب ( یهودی و مسیحی ) که ایمان به الله و روز قیامت نیاورده و آنچه را الله و رسولش حرام کرده ، حرام نمیدانند بکشید تا آنگاه با ذلت تواضع به اسلام جزیه دهند.
سوره بقره 191
هرجا که آنها را بیابید بکشید و از آنجا که شما را رانده اند، برانیدشان، که فتنه از قتل بدتر است. و در مسجد الحرام با آنها مجنگید مگر آنکه با شما بجنگند. و چون با شما جنگیدند بکشیدشان که این است پاداش کافران.

سوره اتفال 12
و آنگاه را که الله به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.
سوره توبه123
ای اهل ایمان با کافران از هر که به شما نزدیک تر است شروع کنید و انان را بکشید ، و باید کفار در شما درشتی و نیرومندی و قوت پایداری حس کنند و بدانید که الله همیشه یار پرهیزکاران است.
سوره توبه5
پس چون ماههاي حرام به سر آمد آنگاه مشركان را هر جا يافتيد به قتل رسانيد. و آنها را دستگير و محاصره كنيد. و هر سو در كمين آنها باشيد. چنانچه توبه كردند و نماز به پاي داشتند و زكات دادند پس از آنها دست بداريد. كه الله آمرزنده و مهربان است.
سوره محمد4
چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم الله. و اگر الله ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه الله کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند.
سوره آل عمران157
اگر در راه الله کشته شوید در آن جهان به رحمت و آمرزش الله نائل شوید و ان بهتر از هر چیزیست که در حیات دنیا در حیات دنیا برای خود فراهم توان آورد.
سوره انفال39
ای مؤمنان کافران را بکشید که در زمین فتنه و فساد دیگری نماند و آئین همه دین الله گردد.
سوره احزاب 61
اینان لعنت شدگانند. هرجا یافته شوند باید دستگیر گردند و به سختی کشته شوند.
سوره نساء74
مؤمنان باید در راه الله ، آنان را که حیات مادی دنیا را بر آخرت برگزیدند بکشند و هر کس در جهاد در راه الله کشته شد و یا فاتح گردید زود باشد که او را در بهشت ابدی اجری عظیم دهیم
سوره نساء76
اهل ایمان در راه الله و کافران در راه شیطان میجنگند ، پس شمامؤمنان با دوستان شیطان قتال کنید که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است
سوره احزاب 26
و آن گروه از مشرکان را ( از یهودان ) که پشتیبان و کمک مشرکان بودند الله از حصار و سنگرهاشان فرود آورد و در دلشان از شما مسلمین ترس افکند تا آن گروهی از آنها را به قتل رسانیده و گروهی را اسیر گردانیدند
سوره انفال 17
ای مؤمنان نه شما بلکه الله کافران را کشت و ای رسول چون تیری افکندی نه تو بلکه الله افکند.
سوره عبس17
ای کشته باد انسان چرا تا این حد کفر میورزد.
سوره مائده 33
همانا کیفر آنان که با الله و رسول او به جنگ برخیزند و در زمین به فساد کوشند جز این نباشد که انها را به قتل رسانند یا به دار کشند و یا دست و پایشان به خلاف ببرند ، یا با نفی بلد و تبعید از سرزمین صالحان دور کنند ، این ذلت و خواری عذاب دنیوی انهاست و اما در آخرت باز در دوزخ به عذابی بزرگ معذب خواهند بود.
سوره آل عمران157
اگر در راه الله کشته شوید به سوی الله گردآورده میشوید.
سوره توبه28
ای کسانی که ایمان آورده اید، مشرکان نجسند و از سال بعد نباید به مسجد الحرام نزدیک شوند، و اگر از بینوایی میترسید، الله اگر بخواهد به فضل خوش بی نیازتان خواهد کرد. زیرا الله دانا و حکیم است.
سوره توبه30
و یهود و مسیحی گفتند مسیح پسر خداست این سخنان را که اینها بر زبان میرانند خود را به کیش کافران مشابه میکنند ، الله آنان را بکشد.