۱۹ مرداد ۱۳۹۳

کودک آزاری در ایران آزاد است.

به گزارش «تابناک»، مظفر الوندی، دبیر مرجع ملی حقوق کودک در بخش‌هایی از گفت‌و‌گو‌ خود با ‌ایلنا، به برخی چالش‌های موجود در حوزه کودکان مانند کودک آزاری و تعرض یک ناظم مدرسه به دانش آموزان پرداخته و از جمله گفته: من اعتقاد دارم که تمامی این موارد به زور نبوده و در برخی موارد، گرایشی دو طرفه بوده‌ است.

در اسلام کپی برداری از بن مایه های دیگران آزاد است.اسلام چیز تازه ای نگفته است که دیگران نگفته باشند


آیت الله خمینی در مورد تخلی کردن

درحال تخلى مانند ساير احوال برمكلف واجب است عورت خودرااز بيننده محترم چه مرد باشد و چه زن حتى از ديوانه و طفلى كه داراى تشخيص باشد بپوشاند همچنانكه بر او حرام است كه بصورت ديگرى نگاه كند هرچند كه آنديگرى مجنون و ياطفل مميز باشد، بله پوشاندن عورت از غير مميز واجب نيست همچنانكه نظر كردن بر عورت طفل غير مميز حرام نيست و نيز زن و شوهر و مالك و كنيز او مى توانند بعورت يكدگر نظر كنند و واجب نيست عورت خود را از يكديگر بپوشانند و اما زن آزاد و غلام او مشمول اين حكم نيستند و نمى توانند بعورت يكديگر نظر كنند بلكه به ساير نقاط بدن يكديگر نيزنبايد نظر كنند و منظور از عورت زن در مسئله نظر كردن عورت جلو و عقب است و در مردان شامل بيضه ها نيز مى شود و اما ران ها و سرين و بلكه عانه (يعنى زيرناف ) وعجان (يعنى فاصله بين دبر و دوبيضه ) عورت نيست بله احتياط مستحب آنست كه ازنظر كردن و نيز از نشان دادن اطراف عورت اجتناب شود و پوشاندن بالاى عورت تا ناف و پائين آن تا زانو نيزمستحب است .
تحریر الوسیله
استاد بزرگ سکسلوژی
آیت الله سید روح الله خمینی

سخنان تولستوی و الله در مورد آدم و سگ

سخنان تولستوی در مورد سگ و آدم
ناهمسانی انسان و سگ در آنست كه اگر به سگی خوراک بدهی هرگز تو را گاز نخواهد گرفت
سخنان الله پلید در مورد سگ و آدم
سوره 7 بلندی ها آیه 176
و اگر می‌خواستیم به آن آیات او را رفعت مقام می‌بخشیدیم، لیکن او به زمین (تن) فروماند و پیرو هوای نفس گردید، و در این صورت مثل و حکایت حال او به سگی ماند که اگر بر او حمله کنی و یا او را به حال خود واگذاری به عوعو زبان کشد. این است مثل مردمی که آیات ما را بعد از علم به آن تکذیب کردند. پس این حکایت بگو، باشد که به فکر آیند.