۱۰ اسفند ۱۳۹۲

آیا عبادت حج از بودائی وارد منطقه‌ی حجاز شده است؟

    هر دو دین معتقدند که باید در این هنگام (رفتن به نزذ خدا) لباسهای عادی را بیرون آورد و این به مانند بیرون ریختن گناهان است، بودائیان هنگامیکه نزد خدایانشان می‌روند باید از ظاهر زیبا بپرهیزند و پس از آن مانند هنگامی هستند که از مادر زاده می‌شوند.
    هر دو حول معبدشان می‌چرخند و سرشان را می‌تراشند و همچنین لباس احرامشان هم تقریبا مانند هم است.
     البته محمد در این مراسم تغییراتی را انجام داد و بیان نمود که در حج برای شما ساکنین این منطقه باید منافعی باشد.





عشق بازی و ازدواج با دختر شیر خواره در اسلام

می توان شیر خواره را عقد کرد. البته در اسلام!

چیز نویی نیست…. سده هاست که می دانیم و می بینیم. کودک شیرخواره ای که به عقد مردی بزرگسال در آمده است. مرد می تواند با او عشق بازی کند و لاس بزند! حتی در گهواره! اما تا نه سالگی حق “دخول” ندارد. واقغا شرم بر ما با این دینمان! این دین اسلام از کدام خراب شده ای بر مردم ایران نازل شد؟ خجالت هم چیز خوبی است!


واژه نکاح یک توهین است

نکاح در عربی به این معناست : “همخوابگی”. پرسش آن که چرا از این واژه توهین آمیز در متن “عقد نامه” استفاده شده است؟ براستی واژهای در خور تر در زبان عربی نبود که قرآن “آسمانی” واژه “همخوابی” را برای ازدواج بکار برده است؟ آیا زن و مردی که در برابر خانواده نشسته اند و سفره ای پهن است بنام” سفره عقد”، می دانند که “نکاح ” همان “گشنی کردن” است و عرب بیشتر آن را برای سکس حیوانات بکار می برده است؟

مهریه! صداق ! بهای زن

مهریه به مالی گفته می‌شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح به همسر خود می‌پردازد یا مکلف به پرداختِ آن می‌شود. بر اساس منابع فقه اسلامی، مهری که شوهر به زن می‌پردازد، در حقیقت، عوضِ حقِ بهره بردن از بضع (آلت تناسلی زن) است.(منبع ویکی پدیا)
پرسش آن که کودک شیرخواره چه نیازی به مهریه دارد؟ آیا غیر از این نیست که در این “ازدواج با نوزاد”مهریه به جیب پدر کودک می رود؟ پدری که نوزاد شیرخواره اش را برای شهوترانی مردی مسلمان آماده خواهد کرد؟ نوزادی که راه زندگیش بسیار کوتاه  است و خبری از درس و دانشگاه در زندگی او نخواهد بود. کودکی که از تولد تا مرگ ” برده جنسی”  خواهد بود.


عایشه نمونه آشکار جنایت جنسی محمد

از دینی که پیامبرش یک کم سواد و زن باره باشد، چه انتظاری دارید؟پیامبری که عایشه ۶ ساله را عقد نمود و در ۹ سالگی با او هم بستر می شود، پیام آور چه چیز است؟ الگوی مسلمانان پیامبری است که کودک ۶ ساله را نامزد خود کرده است.

امام صادق و ترویج بچه بازی

از امام جعفر صادق نقل است: “ملعون است پدری که دخترش در خانه پدری حائض شود!” این جمله اوج شهوترانی امام ششم است؛ او سعی داشته است که تا می تواند پدران را به ازدواج زودرس “کودکان صغیرشان” ترغیب کند و خود نیز بهره ای از آن ببرد. امام شیعیان دستور داده است که پدران باید بزور کودکان بالغ نشده را پیش از بلوغ به نکاح “کسی” برسانند و گرنه به جهنم می روند!

سخنی با شما.اسلام را بهتر بشناسید

آیات قرآن بسیاری جنایات جنسی از جمله کنیزی و بردگی زنان اسیر شده را تایید کرده است. قوانین جهان امروز را با آن مقایسه کنید . یعنی اگر زنی در جنگ اسیر مسلمانان شد مهم نیست که شوهر داشته باشد، می توان او را برده جنسی کرد!
مسلمانان هزاران دختر و زن  ایرانی و رومی را بزور به کنیزی بردند و بدانان تجاوز کردند و آنگاه در بازار مدینه و شهرهای بزرگ دیگر به فروش رساندند.  با این روش وحشیانه و حیوانی، هزاران زندگی را بباد دادند که البته خلاف قرآن نبود. بلکه این عین شرع اسلام است. تجاوز به زن شوهر دار غیر مسلمان از نظر اسلام حلال و درست است(سوره نساء). اسلام ازدواج اجباری نوزاد را مجاز می داند.اینها قوانین اسلام است.
حال از خود باید پرسید : ”آیا این قوانین ، قانون خدا هستند؟” اگر خدایی هست ،چرا بر اساس خرد و دانش بشر حکم نداده است؟ از خود بپرسید “چرا احکام اسلام شبیه دینی که ما می خواهیم نیست؟” پاسخ ساده است: “اسلام دینی که می خواهید نیست… این دین را داریم چون به ما ارث رسیده است.ما وارث گذشتگانیم و این اگر نبود ما دین دیگری داشتیم.” اسلام را آن طور که هست بشناسید، نه آن چیزی که وجود خارجی ندارد.

دیالوگ در سنگسار ثریا


سخن ویکتور هوگو در مجمع قانونگزاری در فرانسه

برای پی ریزی جامعه ای بکوشیم که در آن حکومت بیشتر از یک قاتل عادی حق قاتل بودن نداشته باشد،ووقتیکه بصورت حیوانی درنده عمل کند،با خودش نیز چون با حیوانی درنده عمل شود.
برای پی ریزی جامعه ای بکوشیم که در آن جای کشیش در کلیسای خودش باشد و جای دولت در مراکز کار خودش،نه حکومت در موعظه مذهبی کشیشان دخالت کند و نه مذهب به بودجه و سیاست دولت کار داشته باشد.
برای پی ریزی جامعه ای بکوشیم که در آن ،همچنانکه قرن گذشته ما قرن اعلام تساوی حقوق مردان بود،قرن حاضر ما قرن اعلام برابری کامل حقوقی زنان با مردان باشد.
برای پی ریزی جامعه ای بکوشیم که در آن آموزش عمومی و رایگان ،از دبستان گرفته تا دبیرستان ، همه جا راه را به یکسان بر استعداد ها و آمادگی ها بگشاید.هر جا که فکری باشد کتابی نیز باشد.نه یک روستا بی دبستان باشد،نه یک شهر بی دبیرستان ،نه یک شهرستان بی دانشگاه ،و همه اینها زیر نظر و مسئولیت حکومتی سکولار ،حکومتی سراسر سکولار حکومتی ویژه سکولار.
برای پی ریزی جامعه ای بکوشیم که در آن بلای ویرانگری بنام گرسنگی جایی نداشته باشد،شما قانوگزاران ،از من بشنوید که فقر آفت یک طبقه نیست ، بلای همه جامعه است.رنج فقیر تنها رنج کی فقیر نیست ،ویرانی یک اجتماع است.احتضار طولانی فقیر است که مرگ حاد توانگر را به دنبال می آورد.فقر بدترین دشمن نظم وقانون است.فقر نیز ،همانند جهل ،شبی تاریک که به راستی می باید سپیده ای بامدادی در پی داشته باشد.
ویکتور هوگو،سخنرانی در مجمع قانوگزاری فرانسه
15 ژانویه 1850