۲۵ مهر ۱۳۹۲

خانم نعیمه اِشراقی، شما یک دُروغگویِ وَقیح و بی اَخلاقید!

- جوکِ سَخیفِ نوه خمینی با جانباختگانِ میهن:

به گزارش رادیو فرانسه و سایت خودنویس؛بر اساس کامنتی منسوب به خانم نعیمه اشراقی در فیس‌بوک، ایشان با اشاره به جوکی که سال‌ها قبل برای پدربزرگ خود تعریف کرده بود، باعث خشم بسیاری از ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی شده است.
خانم اشراقی می‌نویسد: «جوک دیگری که برای امام تعریف کردیم و همیشه به شوخی یاد می‌کردند این بود: امام خمینی: ای پاسداران، بیوه شهدا را بگیرید. ای کاش من یک پاسدار بودم.»
این مساله با واکنش گسترده‌ای در فضای شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد وبنا به گفته کسانی که با خانم اشراقی در ارتباط فیس‌بوکی هستند، ایشان کامنت‌های اعتراضی را از زیر این «جوک» حذف کرده‌اند.

از آنجایی که خانم نعیمه اشراقی به همخوابی با این پاسدار و آن پاسدار دلبستگی عمیقی دارند،

چنین پیشنهاد بی شرمانه ای را به بانوانِ بیوه ای که همسران شان در راه حفظ ایران جانفشانی

کردند، ارائه دادند.


بعد از ماجرای «فتوشاپ» نوه «امام»، خانم اشراقی و فیس‌بوک‌شان به دقت از سوی اعضای فیس‌بوک زیر نظر بوده است. پس از داغ شدن موضوع این «جوک» در فضای مجازی، مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار ایرانی مقیم انگلستان در فیس‌بوک خود به این مساله اشاره و به خانم اشراقی اعتراض کرد. علی‌نژاد نوشت: «سرکار خانم نعیمه اشراقی! این جمله‌ای که در مورد همسران شهدای جنگ نوشته‌اید، سخیف است. جمله تهوع آور است این اسمش طنز نیست، جوک نیست.»


خانم اشراقی اما، در کامنت‌های مختلفی، همه چیز را به گردن جاعلان انداخت. چند ساعت بعد، خانم علی‌نژاد در پستی جداگانه نوشت: «تمام تنم از دروغ درد گرفت. دوستان اصلاح‌طلبی را می‌شناسم که می‌دانند نعیمه اشراقی نه تنها آن کامنت را خودش نوشت بلکه از جک نوشته‌اش در مورد شهدای جنگ در صحبت‌های خصوصی با آن‌ها دفاع هم کرد.
من خودم همان زمانی که کامنت مربوطه را دیدم روی کامنت کلیک کرده‌ام و تا رفت توی صفحه اصلی‌اش و مطمئن شدم که صفحه خودش آن کامنت را نوشت و نه صفحه جعلی، عکسِ کامنت را منتشر کردم. به من نگویید ساکت باش. دروغ دارد. گریه‌ام گرفت. چون می‌دانم که دروغ نگفته‌ام و حالا خانم نعیمه اشراقی که در کامنت‌های خصوصی از جک‌اش دفاع کرده بود، زده است زیر همه چیز و هوادارانش یکی یکی سر من آوار خواهند شد….لطفا نگویید پوست کلفت باش. نیستم.»

- پاسخِ کوتاهِ فیسبوکی نگارنده به نعیمه اشراقی در فیسبوک:

خانم اشراقی خجالت بکشید! حیا کنید! یک عمر که شما و دودمان خونخوارتان دَمار از روزگار ما مردم بینوا در آوردید، حالا قباحت را به جایی رساندید که با همسرانِ شیرمردان این سرزمین که جان شان را برای حفاظت از آب و خاک ایران دادند (در جنگی که پدربزرگ نادان تان به ایران و ایرانی تحمیل کرد)، شوخی می کنید؟
شما آبرو را خورده و حیا را قی کرده اید، معلوم است وقتی شکم تان از پول های دزدیده شده از گلوی مردم سیر است و دخترتان را برای تحصیل و زندگی به کانادا فرستاده اید تا هر آنچه می خواهد بکند و هر آنچه می خواهد بپوشد و به دختران اسیر در چنگال رژیم خانوادگی شما دهن کجی کند، اینگونه بیانیه هم صادر می کنید!
شما که از شرف و عزت و مردم داری و انسانیت بویی نبرده اید ولی ملت ایران این تیره روزهایی که شما برای مان تدارک دیده اید و این توهین های بی شرمانه مداوم تان را فراموش نخواهد کرد! بترسید از روزی که چرخ سرنوشت شما را از عرش به فرش بکوباند و التماس همین مردم کنید! بترسید…

این تصویر خود گویایِ همه چیز است! این لکاته وقاحت را به غایت رسانده و بی هیچ هراسی به

جانباختگان میهن مان توهین می کند! ننگ بر او و طرفدارانش!



- نعیمه ای که به پیروی از روح الله تَقیه می کند:

یکی از ارکانِ اساسی و اصولی دین مبین اسلام “تقیه” است که به کمکِ آن، مومنین و مومنات هَر جایی گیر کنند و احساس خطر نمایند، به اذن خدا و با سرعت نور تقیه کرده و دروغ های مصلحتی می گویند تا از منافع خویش دفاع کنند. همانطور که ماهِ محرم بدون قیمه نذری بی معناست، اسلامِ بی تقیه نیز پوچ است و بنیادِ این مکتب بدونِ این پندار از هم می پاشد.
نعیمه اشراقی هم که به تقلید از پدبزرگش یَد طولایی در دروغگویی برای رسیدن به مقصود خویش دارد و واحدهای درسی تقیه را پیش آن پیرِ بی شرم و خرد، پاس کرده، برای بار چندم دست به دامان تقیه گشته تا بلکه بتواند خودش را از این ماجرای شرم آوری که درست کرده، نجات داده و شخصیت پلیدش را تطهیر کند.
برای ما مثل روز روشن است که ایشان خودشان آن کامنت خجالت آور را گذاشتند، اصلن جای شک و تردیدی نیست چرا که شاهدان عینی بسیاری هم وجود دارند ولی این گرگ در لباس میش با ادعای اینکه برگه اش هک شده بوده، همه چیز را به گردن جاعلان انداخته و خود را بی خبر از همه جا و همه چیز معرفی نموده است.
نگارنده با قاطعیت تمام اعلام می کند که خانم نعیمه اشراقی یک دروغگوی وقیح و بی اخلاق است و شوخی جنسی اش با همسرانِ جانباختگانِ میهن مان، حاکی از ذهن بیمار و افکار پلیدش دارد! حتمن ایشان دورانِ کودکی سختی را با پدربزرگ خود که سکس با نوزادان را جایز می دانسته تجربه کرده که اینگونه افکار اروتیکِ پریشانی دارد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.