۲۲ مرداد ۱۳۹۲

سخن زیبای فریدون فرخ زاد در مورد اسلام

فریدون فرخزاد

آب کُر آبی است سه وجب در سه وجب در سه وجب.

بر مسلمان واجب است يک مشت از آن آب ببويد اگر بوی ادرار نداد يک قولوپ از آن آب ميل بفرمايد.

حالا مثل اينکه ما يک عمر شاش خورديم مثلن می دونيم مزه ادرار چيه ! اگر مزه ادرار نداد ؟ من چه می دونم مزه ادرار چه جوری ،می خوام بگم شما که امام هستيد بخوريد به ما بگيد مزه ادرار ميده! نه؟

چرا من بايد شاش بخورم که مسلمان باشم چرا؟
اگر مزه ادرار نداد بعد اون آب، آب کُرِ من می تونم برم باهاش نماز بخونم.

من بو کردم مثلن بوی عطرکريستن ديور داد، خوردم مزه شاش داد، خوب چکاربکنم شاش بخورم که مسلمان باشم چرا؟

آخه اين چه دينی است که همش با پايئن تنه و معده کار داره؟
همش شاش؟
نمی دونم سوراخ فلان و سوراخ فلان؟
يک کلمه از مغز توش نيست!
زنده یاد فریدون فرخزاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.