۱۱ آبان ۱۳۹۱

ای بابا این چه حرفیه ؟ مگه میشه اسلام مشکل داشته باشه ؟



ای بابا این چه حرفیه ؟ مگه میشه اسلام مشکل داشته باشه ؟

من وقتی به دنیا اومدم تو گوشم اذون خوندن !
 
یعنی دکترا هم اشتباه کردن ؟؟
 
من تو مهد کودک کلی سوره حفظ کردم !
 
مگه میشه حرفای مربی مهد کودک اشتباه باشه ؟؟

مگه تو کتابای مدرسه ندیدن کلی از خوبی های اسلام گفته !
 
یعنی این کتابا هم اشتباهه ؟
 
 مگه تو تلویزیون اینقدر از اسلام خوب نمیگن ؟
 
یعنی شما میگی تلویزیون هم دروغ میگه ؟
 
ای بابا من پدر و مادرم هم به اسلام اعتقاد داشتن !
 
مگه میشه پدر و مادر من اشتباه کنن ؟
 
یعنی این همه آدم تو ایران و دنیا که مسلمون هستن همشون اشتباه میکنن ؟
 
من پدر بزرگم هر سال نذری میداد حاجت هم میگرفت !
 
یعنی اونم دروغه ؟
 
خودم شنیدم یکی میگفت اون امام زاده شفا میده !
 
یعنی مردم دروغ میگن ؟
 
من تو مدرسه برام جشن تکلیف گرفتن !
 
یعنی این همه دانش آموز که براشون جشن گرفتن الکی بوده !
 
من خودم قرآن رو تا حالا از اول تا آخر نخوندم ولی یقین دارم قرآن از طرف خداست چون شنیدم که میگم!
 
خدا رحمتش کنه مادر بزرگم یه آویز ون یکاد بهم داد من همیشه میرفتم سر امتحان و نتیجه خوب میگرفتم !
 
آخه مگه میشه.... ؟
--------------------------------------------------------------------------
یادمان باشد خرافات و اعتقادات اسلامی یک شبه در ذهن مردم شکل نگرفته است که یک شبه بشود آنها را کنار گذاشت.
 
آگاه کردن مردم زمان می خواهد صبور باشیم         !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.